Marvil Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Som min forrige tråd, så passer den kanskje ikke inn her, men syns det er et fint forum og får kjappe og fine svar.. Skal ha et A4 ark som skal brettes på midten slik at det blir et "hefte" med fire sider. På midten blir da slik; _ |_| |_| (om man holder det slik man normalt leser av slike ark, skal man brette ned toppen..) Skal ha trykk på de 4 sidene og tenkte derfor å lage 4 bilder i Photoshop og bare lime dem inn på et ark i Word.. Spørsmålet er; hvilken størrelse bør jeg bruke på de fire bildene..? Tok A4 størrelsen i PS, delte på to og tok vekk litt, men syns det ble litt rart..? Kan kanskje bare lage alt i Word..? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Som min forrige tråd, så passer den kanskje ikke inn her, men syns det er et fint forum og får kjappe og fine svar.. Skal ha et A4 ark som skal brettes på midten slik at det blir et "hefte" med fire sider. På midten blir da slik; _ |_| |_| (om man holder det slik man normalt leser av slike ark, skal man brette ned toppen..) Skal ha trykk på de 4 sidene og tenkte derfor å lage 4 bilder i Photoshop og bare lime dem inn på et ark i Word.. Spørsmålet er; hvilken størrelse bør jeg bruke på de fire bildene..? Tok A4 størrelsen i PS, delte på to og tok vekk litt, men syns det ble litt rart..? Kan kanskje bare lage alt i Word..? Om du skal lage alt i PhotoShop (som sikkert er like greit), kan du velge A4 i "Preset size", File > New... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå