Gå til innhold

Lite spørsmål..

Anbefalte innlegg

Som min forrige tråd, så passer den kanskje ikke inn her, men syns det er et fint forum og får kjappe og fine svar.. ;)

Skal ha et A4 ark som skal brettes på midten slik at det blir et "hefte" med fire sider. På midten blir da slik;

_

|_|

|_| (om man holder det slik man normalt leser av slike ark, skal man brette ned toppen..)

Skal ha trykk på de 4 sidene og tenkte derfor å lage 4 bilder i Photoshop og bare lime dem inn på et ark i Word..

Spørsmålet er; hvilken størrelse bør jeg bruke på de fire bildene..? Tok A4 størrelsen i PS, delte på to og tok vekk litt, men syns det ble litt rart..?

Kan kanskje bare lage alt i Word..?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som min forrige tråd, så passer den kanskje ikke inn her, men syns det er et fint forum og får kjappe og fine svar.. ;)

Skal ha et A4 ark som skal brettes på midten slik at det blir et "hefte" med fire sider. På midten blir da slik;

_

|_|

|_| (om man holder det slik man normalt leser av slike ark, skal man brette ned toppen..)

Skal ha trykk på de 4 sidene og tenkte derfor å lage 4 bilder i Photoshop og bare lime dem inn på et ark i Word..

Spørsmålet er; hvilken størrelse bør jeg bruke på de fire bildene..? Tok A4 størrelsen i PS, delte på to og tok vekk litt, men syns det ble litt rart..?

Kan kanskje bare lage alt i Word..?

Om du skal lage alt i PhotoShop (som sikkert er like greit), kan du velge A4 i "Preset size", File > New...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...