-Pondus- Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Har nå bestemt meg for å prøve en Koolance EXOS vannkjøler,har brukt luft kjøling til nå. Jeg har sjekket hvor mye jeg trekker ut av PowerSupplyen og det er 312watt og da blir jeg anbefalt 342watt supply.Jeg bruker denne supplyen,holder dette når jeg skal bruke en Koolance ved siden av?? Dette skal jeg bestille: Koolance EXOS Koolance GPU\Chipset kjøler. det blir da 2 av denne,1 til GPU og 1 til Chipset. Koolance CPU Kjøler. Også må jeg ha litt extra slanger,kan jeg bruke hvilken som helst 1/4" ID slanger? Slanger. Tar 2meter med dette,da har jeg nok i hvrtfall.Trenger sikkert ikke så mye i fra CPU --> Chipset --> GPU. Inn til CPU bruker jeg den slangen som følger med Exos`n og ut i fra GPU`n og inn til Exos bruker jeg org slange. Korrosjonsbeskyttelse. Slangeklemmer. Dette får jeg tak i gratis,tonnevis! Noen som har noen innvendinger\forbedrelser til dette? Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Ingen som har noen innspill?? Lenke til kommentar
Josten Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 vil tippe at det funker ja. Vifter, lcd-panel osv trekker lite strøm. Hvis pumpa går på 230v er jo ikke den noe prob, og hvis den går på 12v, trekker den nok ikke mange wattene. Dessuten sies det jo at fortron gir mer strøm enn oppgitt. Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Hmm..Går pumpa på 230v? tror ikke det jeg,går nok på 12v gitt. Ser ikke slik ut på denne testen. Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Den Forton strømforsyninga skal kunne tåle en belastning på rundt 390Watt, etter det noen tester sier. De brukte en testbenk og klarte å gi den rundt 390Watt, men veit ikkje om den tok kvelden da eller om den levde fortsatt? Den skal nok klare vannkjølinga også. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Hele den EXOS greia går på 12v.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå