Gå til innhold

LG G7100

ch3650

Anbefalte innlegg

Er det ingen andre her som har den?? :scared:

Det er en KNALLTELEFON!! Bare så det er sagt og jeg anbefaler å kjøpe den!! Den er bare helt konge!! :thumbs:

Hvis noen har den:

hvordan får man kopiert vanlige bilder over til telefonbok bilder?

Det går ikke ann å sette inn bilder på forskjermen??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Test på dinside.no:

Der står det:

"Kameraet har 2x digital zoom" Dette er feil. Den har faktisk 4x digital zoom. :thumbs:

"Men det er ett stort minus med denne løsningen – det er ikke mulig å overføre bilder du har tatt med det innebygde kameraet via kabelen. Disse kan kun sendes ut som MMS."

Dette er også feil. Det går fint å få overført de til PC via kabel.

Tror testerne på dinside ikke er de mest intlighente på denne jorda hvis de ikke har funnet ut dette... :laugh:

Lenke til kommentar

En bøddi jobber hos importøren i Norge, det var bare solgt 50 stk eller noe sånn i Norge på landsbasis sa han.

Har et spm siden du har fått kjøpt deg en, hvordan er det med riper på ytterskjermen, eller den som skal fungere som speil. Det speilet må vel bli veldig ripete ?

Lenke til kommentar
En bøddi jobber hos importøren i Norge, det var bare solgt 50 stk eller noe sånn i Norge på landsbasis sa han.

Har et spm siden du har fått kjøpt deg en, hvordan er det med riper på ytterskjermen, eller den som skal fungere som speil. Det speilet må vel bli veldig ripete ?

Det er faktisk ikke blitt noen riper enda! :) men jeg har jo ikke hatt den veldig lenge heller da... Hvertfall knallfin telefon! Bedre fornøyd med den enn 3650'n så langt...

(Jeg er gamle ch3650 bare bytta)

Til du andre:

Sorry misforstod... Har ikke fått det til fra mobilen til data, bare omvendt... Men det går rykter om at det lages en ny cd som gjør dette mulig... vet ikke mer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...