Entity extraction Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 hmmm Skal teste denne shoppen til uka, virker greit, prisene er helt greie. Digg dersom komplett får mer konkuranse og setter ned prisene Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg synes det er bra at de kommer med nye merker som tidligere har vært vanskelige å finne i Norge (FIC, Gigabyte, Lite-On). Særlig Lite-On er det på tide at det blir mulig å få tak i fra en "seriøs" butikk. Helt enig, Jeg digger Gigabyte hovedkort, så mye ekstrautstyr. Synd de ikke hadde det noen steder når jeg kjøpte meg nForce2 kort Lenke til kommentar
Ava1on` Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Om det ikke funker har vi alltid tv 2 hjelper deg Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 opera hos meg.. Jeg har satt på identify as ie6.0 da.. Sviker... Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Hvorfor det.. Poenget er at da funker opera mye bedre... Da får jeg alle opera sine kvaliteter på de aller fleste sider. Lenke til kommentar
Rkskaar Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Flacker du kommer med forsåvidt et "greit" innlegg, men kan du orientere oss om hvilket firma du jobber for?. Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Jeg kan godt se for meg at denne databutikken vil gjøre det helt fint! Det ser ut som om den har et relativt godt utvalg av varer (ikke i forhold til komplett, naturligvis, men det har ingen), men noe jeg kunne tenke meg å se mer av var high-end kabinetter og kjøleutstyr. Da tenker jeg på CoolerMaster og Lian Li kabinetter samt kjøleutstyr fra f.eks. swiftech. Personlig synes jeg at Fic Radeon 9800XT så litt interessant ut Jeg har nå et Radeon 9800 Pro 256mb kort, så det lønner seg vel ikke for meg å oppgradere med det første, men Fic kortet koster 8-900 kr mindre enn XT kortene komplett har. Jeg ønsker dere lykke til! Klarer dere å holde det gående med god kundeservice og gode priser ser jeg ingen grunn til at dere ikke skal klare å overleve i dette harde markedet. mvh, Per Ø Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Til hwb.no, dere har fått inn Iiyama skjermer ser jeg.. meget bra, men dere mangler den beste skjermen. Den må dere få inn, og danke ut dyre absoluttdata.. Jeg tenker på HM903DT VM 454pro Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Endelig får vi Fic inn til Norge. Smart Av Hwb.no og ikke bare ta inn samme merkene som Komplett.no har. Gigabyte og. Og websiden var finfin, blir sikkert forbedret med tiden, men meget lett å fine frem osv. fine Priser. dette ser lovende ut. Lenke til kommentar
egils Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 til hwb.no jeg tror at den butikken som kan selge billige kvalitets dvd brenne plater vil tiltrekke seg veldig mange kunder, de kundene vil da selvfølgelig kjøpe mye mer en dvd'ene pga. den dyre frakta. dvd rushet er snart igang!!!! Lenke til kommentar
OeO Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 kommer hwb til å være med i den neste webshopundersøkelsen til hw.no? hadde vært greit å se snitt over hele liksom Lenke til kommentar
OeO Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) en ting jeg har savnet hos de fleste webshopper er muligheten til å søke på pris. sånn hvis jeg har maks 2000 jeg kan bruke, så kan jeg skrive dette, og får opp alle produkter tom 2000 kroner. Og på produktinfo, grei nok info, men f.eks at det står samme spesifikasjoner på like typer produkter, f.eks hardisker, cpu, hovedkort, kamera etc, så det blir lettere å sammenligne produktene Endret 29. november 2003 av boy2star Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Ser dere har fått inn skjermen.. billigere enn absolutt data også. Da gjør jeg om signaturen min bare dere får inn litt info om den Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hvem er det som hoster siden til www.hwb.no? Får en hastighet på rundt 10kB/s når jeg laster "større bilder av produktene", ikke akkurat som FLASH(han kjappe karen) Lenke til kommentar
Slakx Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Menyene funker i opera hos meg.. Jeg har satt på identify as ie6.0 da.. det hjelper som regel. Alt fungerer med "Identifiser som OPERA." Og bra er det !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå