Gå til innhold

www.hwb.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes det er bra at de kommer med nye merker som tidligere har vært vanskelige å finne i Norge (FIC, Gigabyte, Lite-On). Særlig Lite-On er det på tide at det blir mulig å få tak i fra en "seriøs" butikk.

Helt enig, Jeg digger Gigabyte hovedkort, så mye ekstrautstyr. Synd de ikke hadde det noen steder når jeg kjøpte meg nForce2 kort :scared:

Lenke til kommentar

Jeg kan godt se for meg at denne databutikken vil gjøre det helt fint!

Det ser ut som om den har et relativt godt utvalg av varer (ikke i forhold til komplett, naturligvis, men det har ingen), men noe jeg kunne tenke meg å se mer av var high-end kabinetter og kjøleutstyr. Da tenker jeg på CoolerMaster og Lian Li kabinetter samt kjøleutstyr fra f.eks. swiftech.

Personlig synes jeg at Fic Radeon 9800XT så litt interessant ut :) Jeg har nå et Radeon 9800 Pro 256mb kort, så det lønner seg vel ikke for meg å oppgradere med det første, men Fic kortet koster 8-900 kr mindre enn XT kortene komplett har.

Jeg ønsker dere lykke til! Klarer dere å holde det gående med god kundeservice og gode priser ser jeg ingen grunn til at dere ikke skal klare å overleve i dette harde markedet.

mvh,

Per Ø

Lenke til kommentar

en ting jeg har savnet hos de fleste webshopper er muligheten til å søke på pris.

sånn hvis jeg har maks 2000 jeg kan bruke, så kan jeg skrive dette, og får opp alle produkter tom 2000 kroner.

Og på produktinfo, grei nok info, men f.eks at det står samme spesifikasjoner på like typer produkter, f.eks hardisker, cpu, hovedkort, kamera etc, så det blir lettere å sammenligne produktene

Endret av boy2star
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...