alex100 Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Ser ikke noen knapp/link til kundesenter, butikkinfo osv. og nettsiden er for stor for 1024x768 oppløsning (?) Kundesenter er der da. Oppe på toppen. Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 dude, ble ikke pent med strekkingen av produktene i 1600*1200... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Kundesenter er der da. Oppe på toppen ikke hos meg. firebird 0.7 Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Kundesenter er der da. Oppe på toppen. Bare hvis du bruker Internet Explorer. Menyene vises ikke i Mozilla. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) Bare hvis du bruker Internet Explorer. Menyene vises ikke i Mozilla. bra jobba å ikke påse at sidene fungerer med flere nettlesere Internet Explorer er dypt begravet i systemet mitt og det skal ikke ut derfra, aldri Endret 27. november 2003 av heraldo Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) Å hive seg på julekalenderen med kjempetilbud er en knall idè. Sinnsykt bra pr. Edit: Etter å ha sett igjenom siden så er jeg skuffet over hovedkort utvalget Endret 27. november 2003 av Mr.Devil Lenke til kommentar
Datafyr Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 FIC= First International Computer, en av de virkelig store produsentene av datakomponenter i verden. Produserer hovedkort, skjermkort, notebooks, PC-er, PDA-er etc.etc. og er ett taiwansk selskap. Bra kvalitet, men dessverre har ingen ført merket i Norge på en stund. For noen år siden hadde EET distribusjonen, men de var nok ikke rett partner på slike produkter. Det er ingen ting å si på kvaliteten på FIC, og selskapet er bunnsolid. Her er rett link til produsenten og produktene: http://www.fic.com.tw/product/ Lenke til kommentar
rscue Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Virker som en meget bra webshop dette, grei priser og de tør å satse på produkter og merkenavn som er ukjent. det er bra. Kjedlig å kun å ha et merkenavn bare inne da. En kjekk ting hadde vært email tilbud til dem som er medlem. Kommer sikkert til å handle der etterhvert pga det virker som prisen er meget konkuranse dyktige. Og ja, hadde vært kjekt å hatt gratis frakt ved handel over 5000,- eller noe, det hadde faktisk trukket til seg kunder. Iallefall på tunge produkter Rscue Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 si meg, er det ikke FIC som står bak "karosseriet" til whitebox og zeptomaskiner? Lenke til kommentar
Datafyr Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 "si meg, er det ikke FIC som står bak "karosseriet" til whitebox og zeptomaskiner? " Jo, sannsynligvis, det er bare en 2-3 store produsenter av notebooks for OEM-markedet, og FIC er blant de. Det er som sagt gode produkter, noe som trolig kan bekreftes av de av leserne her som har jobbet i databransjen i noen år (leses; vi som er litt grå i tinningene :-). Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Ha! Fått opp reklame på forsiden allerede. Smart Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Likte prisene, mange fine runde summer.. Må få lagt dere inn i prisguiden på hw.no også. Dere er billigst på amd xp2800+, som jeg har lyst på. Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) Jeg synes ikke dette hovedkortet var så verst da! (PS:Se bilde) http://www.hwb.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1151 Endret 27. november 2003 av dkvam Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) Jeg synes ikke dette hovedkortet var så verst da! http://www.hwb.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1151 En link som funket hadde alltid vert digg Edit: Nå funker den... Edit2: Er det bare meg som får frem et Radeon kort som bilde? Endret 27. november 2003 av alex100 Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) Kunne tenkt meg et SL-865PRO-FGR når det kommer *hint* *hint*. Edit: Siden funker fint hos meg i Opera 7,2 Endret 27. november 2003 av Nostradamus Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Funker hos meg! Skal være et nforce2 Hovedkort , men er avbildet et nyere ATI radeon skjermkort Lenke til kommentar
mandela Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 fungerer menyene med opera eller er det bare internet explorer dinosaurer/fanboys her? Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg synes det er bra at de kommer med nye merker som tidligere har vært vanskelige å finne i Norge (FIC, Gigabyte, Lite-On). Særlig Lite-On er det på tide at det blir mulig å få tak i fra en "seriøs" butikk. Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Menyene på siden funker i Mozilla også, men ikke menyen på toppen. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Menyene funker i opera hos meg.. Jeg har satt på identify as ie6.0 da.. det hjelper som regel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå