Gå til innhold

www.hwb.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

til hwb personen, kan dere ikke begynne å selge sukkertøy også?? hvertfall pakke med noen med delene dere sender ut

Heisann,

Det er jo liksom Microplex sin sak. Så det tror jeg vi skal la dem få fortsette med. Men vi er veldig interessert i å få tips og forslag på små ting som dere som kunder ville satt pris på at vi kan gjøre.

Mvh

Hardwarebutikken

Lenke til kommentar
Heisann,

Det er jo liksom Microplex sin sak. Så det tror jeg vi skal la dem få fortsette med. Men vi er veldig interessert i å få tips og forslag på små ting som dere som kunder ville satt pris på at vi kan gjøre.

Mvh

Hardwarebutikken

Ta 2, betal for 1 er alltid en suksess. Men om det lar seg gjennomføre er vel en annen sak.

Lenke til kommentar

Til Hardwarebutikken:

Neida - drops og slikt kan jo være en Ok gimmick det, men det som er mitt eneste forslag til hva kunder vil sette pris på, det er rett og slett profesjonell og rettferdig behandling (for begge parter selvfølgelig).

Gode tilbakemeldinger pr. mail og slikt, samt å forsøke å håndtere forespørsler på raskest mulig måte, samt å bidra med kjøpsråd for de som evnt. har behov for det.

Det å opptre oppriktig hver eneste gang - har man "bæsja på leggen" så må man stå for det......

Alt i alt blir dette en webshop med tillitt............:-)

Lenke til kommentar
Heisann,

Mvh

Hardwarebutikken

Ok det viktigste: STORT UTVALG! Det værste jeg vet er at man må handle på flere forskjellige webshopper for at man skal få det man ønsker. Det er få "vanlige" websjobber som kan tilby gode kabinetter, vannkjøling, kjøleribber osv. Skal man ha dette må man handle på 3DFXCool, Microplex, netconnection osv.

Selfølgelig er pris viktig! ;)

Lenke til kommentar
Heisann,

Mvh

Hardwarebutikken

Å kjøre ukentlige tilbud slik som Mpx og komplett gjør er ingen dårlig sak.

Jeg er hver uke inne hos de 2 respektive og sjekker tilbudene.

Har de noe som er bra og billig som jeg trenger så handler jeg det og kanskje noe extra når jeg først skal betale porto.

Dere kan -gjerne- kjøre et tilbud på eksterne hardisker i størrelsen 160-250GB snart! :thumbs: , det er et triks for å få meg som kunde , hvis tilbudet er bra! :laugh:

Lykke til med satsingen , konkuranse er bestandig bra!

Lenke til kommentar
Til Hardwarebutikken:

Neida - drops og slikt kan jo være en Ok gimmick det, men det som er mitt eneste forslag til hva kunder vil sette pris på, det er rett og slett profesjonell og rettferdig behandling (for begge parter selvfølgelig).

Gode tilbakemeldinger pr. mail og slikt, samt å forsøke å håndtere forespørsler på raskest mulig måte, samt å bidra med kjøpsråd for de som evnt. har behov for det.

Det å opptre oppriktig hver eneste gang - har man "bæsja på leggen" så må man stå for det......

Alt i alt blir dette en webshop med tillitt............:-)

Må si meg helt enig der,

bra priser, god service å bra leverings tider.

også som nevnt ovenfor, vær stolt over gode ting, å erkjenne sine tabber.

Å et lite spørsmål. leverer dere til sverige??? eller har dere en svensk navnebror gjør jobben i sverige?

MR_T

Lenke til kommentar
Å kjøre ukentlige tilbud slik som Mpx og komplett gjør er ingen dårlig sak.

Jeg er hver uke inne hos de 2 respektive og sjekker tilbudene.

Har de noe som er bra og billig som jeg trenger så handler jeg det og kanskje noe extra når jeg først skal betale porto.

Enig, men syns Komplett er best på dette. Mandag morgen har de alltid nye tilbud ute mens PSData og MPX ser ut til å oppdatere dette når det passer dem best.

Lenke til kommentar

service og gode på retur gir tillitt, men det vet jo alle

et annet viktig moment er formen og strukturen til nettbutikken, her er komplett vanskelige å slå tror jeg. glimrende spesifikasjoner-funksjon, linker til produkt/support/produsent/tester, glimrende ordnet "konto-sider" osv

Lenke til kommentar

Heisann,

Mvh

Hardwarebutikken

Hva med om dere tar sjokolade da? kan bli bra på sommeren når det er godt å varmt ;)

EDIT: hva med musmatter? noe man aldri får nok av :)

Endret av Swifty
Lenke til kommentar

Veldig viktig med godt utvalg av hovedkort... Finner ikke ABIT eller "ordentlig" ASUS for verken socket 478 eller socket A :ermm:

Ellers er juletilbud helt klart genialt, siden fjorårets juletilbud har jeg valgt komplett.no som fast handels-sted pga bra tilbud og fast ukestilbud hver mandag. Klarer dere å konkurerre med dette vinner dere noen tusen nerder herifra ihvertfall :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...