Gå til innhold

www.hwb.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Firmaet er helt nystartet av Komplett-gründer Sven Aage Lysebo, adressen er bygningen ved siden av Komplett, MPX ligger på andre siden.

Hele konseptet virker på meg ganske useriøst,, jeg ville ikke handlet i en butikk som selger data, verktøy, klima-anlegg og terrassebord.

Dessuten kommer butikken opp i søkemotorer bare hvis man søker på "Hardwarebutikken", ikke andre søkealternativer, og spørsmålet kommer fra en nyregistrert bruker.

Endret av bruno
Lenke til kommentar
ARGH! Blir så jæææævlig irritert på:

"antall innlegg: 1"

og

"Hei! Se jeg har funnet en ny webshop!!!"

mentaliteten.

NÅR skal folk forstå at de blir lynsjet hvis de så mye som prøøøver på en sånn vri???

DrErling

Med mindre du har grunn til å si slik så trenger du ikke å ta slikt opp her, case closesd.

Lenke til kommentar
Han var med å starte Komplett.no, syns du de er useriøse?

Egentlig mente jeg at jeg hadde sagt nok i denne tråden, men siden du spør.

Nei, Komplett er etter min mening en av de mest seriøse,, og er sammen med Andresen Data og Infolink de eneste webshop,ene jeg har brukt de siste årene.

Grunnen til at jeg sa det virker useriøst er at data-komponenter foretrekker jeg å handle i en faghandel, selv om det ofte blir litt dyrere, og en butikk som også selger vaffeljern betrakter ikke jeg som en faghandel.

Ps: Når jeg nevner vaffeljern, så er det på grunnlag av artikkelen i Dagens Næringsliv. ;)

Lenke til kommentar

Hei,

Jeg har ikke tenkt å sette i gang en diskusjon angående oss som nystartet nettbutikk, men siden vi får ”krass” kritikk og blir kalt useriøs føler jeg at vi må få lov å kanskje få frem litt fra vår side. Handelsbedriften AS som eier og driver Hardwarebutikken driver med mange forskjellige ting bl.annet salg av varer fra mange bransjer på intranett til ansatte i Posten. P.g.a en misforståelse fra en journalister har det nå blitt fremstilt som at Hardwarebutikken skal selge alt i mellom himmel og jord. Det stemmer ikke. Vi kommer til å selge de forskjellige varene vi har i vårt sortiment i forskjellige kanaler. Dere skal slippe å finne terassebord på webben mellom hovedkort og minne brikker :) Vi som nå jobber her har lang erfaring fra data bransjen og vi er interessert i å bygge en web butikk som skal være seriøs og solid. Dette er ikke noe vi gjør for å tjene raske penger, men noe vi gjør for å skape en interessant og spennende arbeidsplass.

Mvh

Hardwarebutikken

Lenke til kommentar

... utblåsning...

... fy ! ....

"grunnen" er sunn skepsis. Men jeg skal la det være med det.

:roll:

Jeg hadde akkurat samme tanken da jeg så dette innlegget. Håper mod sjekker opp ip/epost. Er rimelig skeptisk når jeg ser slike 1. innlegg..

Endret av Rkskaar
Lenke til kommentar
Noen som har noen erfaringer med disse? Tror kanskje webshoppen er ganske ny, har ikke sett den før, men de var billige på DVD-brennere...

:yes:

Hei Flacker,

Ettersom du jobber i en av de konkurrerende nabobutikkene regner jeg med at du kan få bra priser selv.

PS: Flacker: Sjekk IP-en din opp mot ripe.net: http://www.ripe.net/db/whois/whois.html...

Jøss.. her er det drama på gang! *finner fram popcorn* :D

Lenke til kommentar
Skjønner ikke helt hva problemet er. Komplett selger jo ikke bare data komponenter de heller, så hva er da problemet ved at en butikker velger å tilby flere produkter?

komplett selger prosjektorer og TV'er itilegg til datakomonenter.. mens HWB skal selge vaffel jern og gress klippere itilegg til datakomponenter...er vel strengt tatt littegrann forkskjell..

Endret av AMD-guru #1
Lenke til kommentar

tja må si det er smådigg

hmm selger dem samme snacksen som mpx gjør??

tok en titt på siden, "ingen sukkertøy" men det ser bra ut??

noen som kan poste erfaringer?

til hwb personen, kan dere ikke begynne å selge sukkertøy også?? hvertfall pakke med noen med delene dere sender ut

MR_T

Endret av MR_T
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...