Flacker Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Noen som har noen erfaringer med disse? Tror kanskje webshoppen er ganske ny, har ikke sett den før, men de var billige på DVD-brennere... Lenke til kommentar
bruno Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) Firmaet er helt nystartet av Komplett-gründer Sven Aage Lysebo, adressen er bygningen ved siden av Komplett, MPX ligger på andre siden. Hele konseptet virker på meg ganske useriøst,, jeg ville ikke handlet i en butikk som selger data, verktøy, klima-anlegg og terrassebord. Dessuten kommer butikken opp i søkemotorer bare hvis man søker på "Hardwarebutikken", ikke andre søkealternativer, og spørsmålet kommer fra en nyregistrert bruker. Endret 26. november 2003 av bruno Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Selger de verkøy etc der? Kan ikke finne det jeg.. Finner bare data komponenter. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 ARGH! Blir så jæææævlig irritert på: "antall innlegg: 1" og "Hei! Se jeg har funnet en ny webshop!!!" mentaliteten. NÅR skal folk forstå at de blir lynsjet hvis de så mye som prøøøver på en sånn vri??? DrErling Lenke til kommentar
Flacker Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Juppz måtte registerere meg for å spørre. Har nemlig bare lest tidligere. Lenke til kommentar
bruno Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) Artikkel i Dagens Næringsliv : http://www.dn.no/forsiden/IT_Telekom/article117614.ece , hele greia lukter rask fortjeneste, og så satse på noe nytt. Endret 26. november 2003 av bruno Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 ARGH! Blir så jæææævlig irritert på: "antall innlegg: 1" og "Hei! Se jeg har funnet en ny webshop!!!" mentaliteten. NÅR skal folk forstå at de blir lynsjet hvis de så mye som prøøøver på en sånn vri??? DrErling Med mindre du har grunn til å si slik så trenger du ikke å ta slikt opp her, case closesd. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 hm....syns siden så ganske pålitelig ut jeg. Useriøs? Han var med å starte Komplett.no, syns du de er useriøse? Kanskje de er ute etter raske penger, men hvem er ikke det? Uansett, jeg vil ikke være den første som handler der. Ser an leget først Lenke til kommentar
bruno Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Han var med å starte Komplett.no, syns du de er useriøse? Egentlig mente jeg at jeg hadde sagt nok i denne tråden, men siden du spør. Nei, Komplett er etter min mening en av de mest seriøse,, og er sammen med Andresen Data og Infolink de eneste webshop,ene jeg har brukt de siste årene. Grunnen til at jeg sa det virker useriøst er at data-komponenter foretrekker jeg å handle i en faghandel, selv om det ofte blir litt dyrere, og en butikk som også selger vaffeljern betrakter ikke jeg som en faghandel. Ps: Når jeg nevner vaffeljern, så er det på grunnlag av artikkelen i Dagens Næringsliv. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Har tittet litt på siden deres, og jeg må nok si at det er absolutt ikke det verste jeg har sett. Prismessig ligger de faktisk over mot den billige siden. Sammenlignet mot Komplett, og de (HWB) var da noen kroner billigere på flere komponenter......... Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Skjønner ikke helt hva problemet er. Komplett selger jo ikke bare data komponenter de heller, så hva er da problemet ved at en butikker velger å tilby flere produkter? Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 ... utblåsning... Med mindre du har grunn til å si slik så trenger du ikke å ta slikt opp her, case closesd. "grunnen" er sunn skepsis. Men jeg skal la det være med det. Lenke til kommentar
Hardwarebutikken Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Hei, Jeg har ikke tenkt å sette i gang en diskusjon angående oss som nystartet nettbutikk, men siden vi får ”krass” kritikk og blir kalt useriøs føler jeg at vi må få lov å kanskje få frem litt fra vår side. Handelsbedriften AS som eier og driver Hardwarebutikken driver med mange forskjellige ting bl.annet salg av varer fra mange bransjer på intranett til ansatte i Posten. P.g.a en misforståelse fra en journalister har det nå blitt fremstilt som at Hardwarebutikken skal selge alt i mellom himmel og jord. Det stemmer ikke. Vi kommer til å selge de forskjellige varene vi har i vårt sortiment i forskjellige kanaler. Dere skal slippe å finne terassebord på webben mellom hovedkort og minne brikker Vi som nå jobber her har lang erfaring fra data bransjen og vi er interessert i å bygge en web butikk som skal være seriøs og solid. Dette er ikke noe vi gjør for å tjene raske penger, men noe vi gjør for å skape en interessant og spennende arbeidsplass. Mvh Hardwarebutikken Lenke til kommentar
Rkskaar Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) ... utblåsning... ... fy ! .... "grunnen" er sunn skepsis. Men jeg skal la det være med det. Jeg hadde akkurat samme tanken da jeg så dette innlegget. Håper mod sjekker opp ip/epost. Er rimelig skeptisk når jeg ser slike 1. innlegg.. Endret 27. november 2003 av Rkskaar Lenke til kommentar
pskard Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Noen som har noen erfaringer med disse? Tror kanskje webshoppen er ganske ny, har ikke sett den før, men de var billige på DVD-brennere... Hei Flacker, Ettersom du jobber i en av de konkurrerende nabobutikkene regner jeg med at du kan få bra priser selv. PS: Flacker: Sjekk IP-en din opp mot ripe.net: http://www.ripe.net/db/whois/whois.html... Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 når jeg går fra HW til hwb får jeg følgende melding: Komplett.no Cookies Required hehe virker som komplett skal spame markedet med konkurrenter for å bedre sin egen markedsposisjon, eller..... Lenke til kommentar
gixer Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Noen som har noen erfaringer med disse? Tror kanskje webshoppen er ganske ny, har ikke sett den før, men de var billige på DVD-brennere... Hei Flacker, Ettersom du jobber i en av de konkurrerende nabobutikkene regner jeg med at du kan få bra priser selv. PS: Flacker: Sjekk IP-en din opp mot ripe.net: http://www.ripe.net/db/whois/whois.html... Jøss.. her er det drama på gang! *finner fram popcorn* Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Jøss.. her er det drama på gang! *finner fram popcorn* Du glemte drikke Jeg joiner deg. Dette kan bli bra... Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) Skjønner ikke helt hva problemet er. Komplett selger jo ikke bare data komponenter de heller, så hva er da problemet ved at en butikker velger å tilby flere produkter? komplett selger prosjektorer og TV'er itilegg til datakomonenter.. mens HWB skal selge vaffel jern og gress klippere itilegg til datakomponenter...er vel strengt tatt littegrann forkskjell.. Endret 27. november 2003 av AMD-guru #1 Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) tja må si det er smådigg hmm selger dem samme snacksen som mpx gjør?? tok en titt på siden, "ingen sukkertøy" men det ser bra ut?? noen som kan poste erfaringer? til hwb personen, kan dere ikke begynne å selge sukkertøy også?? hvertfall pakke med noen med delene dere sender ut MR_T Endret 27. november 2003 av MR_T Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå