MikkelRæv Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Skal på kino ikveld. Noe som kan si om den ene eller andre er mest underholdende. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Har kun sett Star Trek. Den var rimelig dårlig. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Har du sett de to andre Star Trek-filmene vet du vel hva du får. Suicide Squad bare skuffet. Ville gått for Star Trek selv. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Har sett begge og ville klart gått for Star Trek: Beyond. Beyond har kanskje en svak skurk, men filmen i seg selv er mye bedre enn Star Trek Into Darkness og bedre enn det søppelet Suicide Squad var. 1 Lenke til kommentar
Just2user Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Så nettopp Beyond, men var så skuffet at jeg begynte en ny rerun av TNG hjemme i stedet. Trist at de har glippet poenget til Gene Roddenberry i disse nye ST filmene. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Ingen av dei helst, men Beyond om du må velje. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Så nettopp Beyond, men var så skuffet at jeg begynte en ny rerun av TNG hjemme i stedet. Trist at de har glippet poenget til Gene Roddenberry i disse nye ST filmene. JJ verse tells ikke, det er ikke star trek, Har nå hele TNG på bluray og mye bedre! Ser også DS9(for endte gang) 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Jeg syns begge filmene var greit underholdende. Verdt å gå og se på kino ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå