Gå til innhold

Hvem er billigst på spesialnumre?


Anbefalte innlegg

Jeg har de siste årene hatt fasttelefon (IP-telefon) hos Phonzo fordi de har bra priser til spesialnumre.

 

Fikk nå brev om at de skulle slutte og jeg ble flyttet over til Phonect som er betydelig dyrere.

 

Mitt spørsmål er: Finnes det mobil abb. som har bra priser på spesialnumre som 5 sifrede, 815 og 800?

 

Mener å huske jeg leste en artikkel om hvem mobil abb. som var billigst på spesialnumre for en tid tilbake, men klarer ikke finne den igjen.

 

Også interessert i om noen vet om andre IP-telefon leverandører som har bra priser på spesialnumre. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pleier å omgå problemet ved å ringe standard 8-sifrede nr istedenfor de dyre spesialnr.

 

Jo, jeg bruker også å ringe de 8 sifrede nummerne hvis de har det (jeg er kjent med siden tlfnr.com).

 

Har nå sjekket ut litt mer, det var Banzai (www.banzai.no) som hadde best priser på spesialnumre, men de blir i disse dager tatt over av Talkmore. Talkmore har forsåvidt greie priser på spesialnumre, så jeg får se hva det blir til.

 

Om noen har andre tips til å få ringt billig til spesialnumre så si ifra.

Lenke til kommentar

iPlink har ip-telefoni, de tar eksempelvis 0,69 i oppstart og 0,60 per minutt for anrop til 815-nummer.

http://www.iplink.no/privat/produkter/hustelefon/

 

Jeg har hatt abonnementet iPlink Topp hos de i et par år for å ta vare på et veldig bra fasttelefonnummer vi har og det fungerer helt fint. De tilbyr også softphone slik at du kan ringe via app på mobilen eller pc'en, dette har jeg dog ikke prøvd.

Lenke til kommentar

iPlink har ip-telefoni, de tar eksempelvis 0,69 i oppstart og 0,60 per minutt for anrop til 815-nummer.

http://www.iplink.no/privat/produkter/hustelefon/

 

Jeg har hatt abonnementet iPlink Topp hos de i et par år for å ta vare på et veldig bra fasttelefonnummer vi har og det fungerer helt fint. De tilbyr også softphone slik at du kan ringe via app på mobilen eller pc'en, dette har jeg dog ikke prøvd.

 

 

Takk for tips. Har bestillt iP-link Topp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...