Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

BT audio

Gjest Bruker-405938

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-405938

BT Audio.

Har byttet ut min gamle iphone 5 fra 2012 med P9 lite.

Kjempe telefon , foruten at lyden via minijack er en del dårligere.

Og BT audio har veldig mye mer støy. Spiller klokkeklart med iphone.

Men P9 l, har en del plagsom støy.

Noen måte og ordne dette på`? eller er Hw`n i Lite`n så mye dårligere?

Er klar over at det er en billigtelefon. Om så er ,så får jeg heller bruke iphonen`n som ipod.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

BT Audio er alltid dårligere enn ledning. Har du ikke en AUX inngang eller USB inngang på spilleren bør du kjøpe en eller annen adapter. BT er kun en nødløsning.

Iphone via kabel er rimelig ok men ofte vil billige DAC chipper i bilens orginale spiller føre til knepping i lyden fordi klokkingen kommer i utakt. Din nye telefon har nok også en mye dårligere DAC chip enn Iphonen hadde. Har du ettermontert spiller bør du investere i god digital kabling slik at du får skikkelig glede av den ekstra lyd kvaliteten en god spiller kan gi.

BT er dårligste alternativ til tilkobling. Analog kabel via hodetelefon er bedre. Digital tilkobling via USB er best.

Jeg har gått tilbake til god gammeldags CD i bilen fordi det enkelt og greit gir best lyd!

Endret av rillto
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938

Har prøvd med minijack. Låter dårligere enn bt.har testet minijack med nye mobilen og iphone. Begge deler er dårlig. Iphone bt er veldig bra. Og huaeeien har en del støy. Er usb i bilen. Aldri testa denne. Toyota 2012 mod

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...