Fotoskrulla Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Aftenvandring Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Denne burde kanskje fått en bakgrunn i f.eks. mørk grå da nedre del lett glir sammen med sort bakgrunn. Ellers stemningsfullt uttrykk i panorama med pittelille mennesket oppe til venstre. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. september 2016 Forfatter Del Skrevet 1. september 2016 Denne burde kanskje fått en bakgrunn i f.eks. mørk grå da nedre del lett glir sammen med sort bakgrunn. Ellers stemningsfullt uttrykk i panorama med pittelille mennesket oppe til venstre. Roar Så rart! Jeg skulle akkurat gå inn og endre bakgrunnen til grå, da jeg ser hva du skriver! Pussig! Takk for fin tilbakemelding! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Mennesket livner opp bildet. Flott panorama! 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. september 2016 Forfatter Del Skrevet 1. september 2016 Mennesket livner opp bildet. Flott panorama! Takk takk Fredrik! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Ser du har valgt litt uskarp forgrunn for å få fram horisont og himmel/lys, og den effekten har du oppnådd. Som Roar fremfører, stemningsfullt. Lurer allikevel på om den lille fjellryggen med personen også kunne ha vært skarp, bare en tanke fra min side. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. september 2016 Forfatter Del Skrevet 1. september 2016 Ser du har valgt litt uskarp forgrunn for å få fram horisont og himmel/lys, og den effekten har du oppnådd. Som Roar fremfører, stemningsfullt. Lurer allikevel på om den lille fjellryggen med personen også kunne ha vært skarp, bare en tanke fra min side. Mvh Ragnar Jeg har lagt en soft sløring over det hele, det er nok derfor konturene mot himmelen er noe uskarpe. Mulig de er det i originalen også, for jeg måtte være kjapp før ho forsvant ut av billedkomposisjonen min. ...og litt mørkt var det.. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Flott aftenvandring, panorame bilde Helene M v h Leif 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. september 2016 Forfatter Del Skrevet 1. september 2016 Flott aftenvandring, panorame bilde Helene M v h Leif Takk for det Leif! Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Mennesket i bildet gir perspektiv til naturens storhet. Et flott og laaaangt panorama. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Flott aftenvandring, panorame bilde Helene M v h Leif Takk for det Leif! Bare hyggelig !!!! Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Fint panorama bilde men, kanskje litt uskarp ? ;-) Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Må også være litt kritisk, ikke sant Helene? ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg