AndersK_ Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) F A E N Heller.com Hva heter scriptet de har brukt? Endret 26. november 2003 av purken Lenke til kommentar
magikern Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 mest sannsynligvis noe de har skrevet selv, jeg skrev noe lignende en gang som ligger på php forumet, søk etter "resize"... Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Noen som vet om gallerier liknende Arles Image Page creator? Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Litt usikker på hva du mener med script. Såvidt jeg kan se så er det der ren html... Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Noen som vet om gallerier liknende Arles Image Page creator? synes det ligner fælt på det, bare modda Eller så kan det være noe PS greier eller ACDsee Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 "synes det ligner fælt på det, bare modda" Du har ganske masse å stille på i arles da, masse layout, farge og stil greier... Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 "synes det ligner fælt på det, bare modda" Du har ganske masse å stille på i arles da, masse layout, farge og stil greier... Ok.. Lenge siden jeg har brukt det. Men pleier ikke slike program å legge igjen en hilsen i koden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå