tvnoob Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 Konakter dukker opp på min nye huawei telefon uten navn, dvs jeg kan søke dem opp men når jeg blir oppringt eller for melding ser jeg bare tlf. # Hva gjør man med det? Lenke til kommentar
tvnoob Skrevet 1. september 2016 Forfatter Del Skrevet 1. september 2016 Ikke svar? Det er bare at mine kontrakter som ringer/meldt meg ikke vises med navn når de melder/ringer? Sikkert noe helt basic jeg ikke har gjort Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Har du prøvd å slette en kontakt og legge til igjen for å se hva som skjer? Lenke til kommentar
tvnoob Skrevet 1. september 2016 Forfatter Del Skrevet 1. september 2016 Nja, det blir siste løsning, hadde håpet på å unngå så mye manuelt arbeid Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Du har vel ikke kontakter lagret dobbelt opp? F.eks. både i telefon og på SIM-kort. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Ok, sett tlf til fabrikk innstillinger og se om det hjelper, kanskje se etter en firmware oppdatering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå