Leif Olsson Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 Endelig opphold..... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Hei Leif! Jeg likte i grunnen veldig godt dette bildet. Nydelig lys og farger og flotte dråper. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 1. september 2016 Forfatter Del Skrevet 1. september 2016 Hei Helene Takk før hyggelig " dråpe " kommentar Regnvær kan å gi spennende bilde M v h Leif Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Nå fikk jeg en riktig følelse av høst. Får tro det er litt i tidligste laget. Men høsten kan våre veldig fin, med mye farger som kan fanges på brikka. Håper sola skinner hos deg i dag. Fin komp forresten. Hilsen Melvin Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 2. september 2016 Forfatter Del Skrevet 2. september 2016 Nå fikk jeg en riktig følelse av høst. Får tro det er litt i tidligste laget. Men høsten kan våre veldig fin, med mye farger som kan fanges på brikka. Håper sola skinner hos deg i dag. Fin komp forresten. Hilsen Melvin Hei Melvin Ja er lit følelse av høst nå, me lit kjølig luft, og idag viste seg sola igjen etter noen dager me regn. Takk før hyggelig kommentar God helg !!!!! M v h Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg