karlico Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 (endret) Hei! Det har seg sånn at jeg må gå til innkjøp av et trådløst nettverkskort. Kablet er ikke lenger er aktuelt Det innebygde trådløse kortet er defekt. Her er de jeg vurderer foreløpig: Link Problemet med disse er at ingen har drivere for annet enn Windows. Noen som vet hvor viktig disse driverne er? Eventuelle minus sider? Det værste er vell om stabiliteten/hastigheten/rekkevidden blir dårligere uten. Dog kjører jeg den dag i dag Windows, men har lyst til å bytte over til Linux en gang i framtiden. Kom gjerne med forslag til nye kort Tenker pris opptil 800,- -karlico- edit1:Feil link Endret 31. august 2016 av karlico Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 (endret) Det værste er vell om stabiliteten/hastigheten/rekkevidden blir dårligere uten.Uten driver funker selvsagt ikke kortet i det hele tatt. Dette er det du skal ha: http://www.prisjakt.no/product.php?p=3141263 Edit: Kortet du linket til var et PCIe-kort, så jeg regner med det er det du skal ha. Endret 31. august 2016 av Emancipate Lenke til kommentar
karlico Skrevet 31. august 2016 Forfatter Del Skrevet 31. august 2016 Det værste er vell om stabiliteten/hastigheten/rekkevidden blir dårligere uten.Uten driver funker selvsagt ikke kortet i det hele tatt. Mye som funker fjell uten driver. Takk for forslag, skal se litt nærmere på det. Ja tenker PCIe-kort. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 Ingen av de "funker uten driver". Grunnen til at de funker er at det er en fungerende driver som følger med OSet. Intel ville forøvrig vært mitt førstevalg på linux også. Lenke til kommentar
karlico Skrevet 31. august 2016 Forfatter Del Skrevet 31. august 2016 (endret) Aha da henger jeg medda blir det nok den fra intel Da er kortet satt inn og jeg er helt klart fornøyd. Endret 7. september 2016 av karlico Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå