OscarWoHA Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Kjøpte meg Morrowind på lanseringsdatoen. Spilte en del den første mnd, men så sluttet jeg fordi jeg laga en character som hadde feil skills osv. Nå har jeg i tillegg fått meg Tribunal så jeg har tenkt å spille igjen. Problemet er at jeg ikke vet hvilke skills osv jeg bør velge for å ha en character som er enkel å bruke. Vil helst ha en som bruker sverd og skjold. Jeg vet ikke, men den må være enkel å bruke... Takker for tips! Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Jeg bruker bestandig å definere customclasses når jeg holder på og dette kan kreve litt planlegging både ved rasevalget i forhold til skills og stjernetegn! Men altså, skal man ha en fighter så er vel Nords å anbefale som rase (evt. Redguard er en jeg liker) Men skills ja... Longsword er vel noe de fleste liker å ha som skill innen fighters ihvertfall. Men det er enkelte ting som BØR være med viss man vil ha enkle characthers å spille. Acrobatcis (det å løpe og hoppe samtidig går raskt etterhvert) Atheltics (Stamina, utholdenhet, kjekt å ha) Secutiry (Enklere å få tilgang til items, gold, etc og trenger ikke alltid lete etter løkler) er vel de jeg ser som nødvendig for å få til en noenlunde enkel charachter! Ellers så er vel mye annet alt opp til hva man liker, men marksmen er alltid kjekt for å ta seg av fiender på langt hold (med kraftige nok piler og buer that is) Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Man kan også endre på skills etter hvert med noen meget enkle komandoer. Dette betrakter sikkert mange som juks, og jeg skal gå med at det er litt på kanten. Men av og til er det nødvendig for at man ikke skal legge spillet fra seg Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) Rase imperial. Longblade block medium armor speechcraft mercantile Athletics restoration blunt weapon securety alchemy En character med disse ferdighetene skulle takle de fleste quest i spillet + at det går forholdsvis greit og øke i level med de. Endret 28. november 2003 av orjanos3.16 Lenke til kommentar
Asmodeus* Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Longsword er en alles favoritt du burde uansett prøve å få tak i daedric weapons, og så for å selge dem for sinnsykt mye penger(er det lov til å banne? eller blir meldingen sletta da?) og deretter gå og traine deg opp. har bare solgt ting til creeper i Caldera og går nå vanligvis rundt med 400000 Lenke til kommentar
Megamann Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Som de andre her sier, sats på en ren warrior hvis du vil ha det enkelt. Jeg hadde prøvd og feila et par ganger før jeg lagde en ren warrior, nord, longblade, tror jeg hadde axe også, som jeg ikke brukte noe særlig, hadde heavy armor, block, alt som jeg synes det var litt "kriger" over. Blanda ikke inn magic skills. Athletic og acrobatic er must, da kan du hoppe over alt og løpe fra alle (men det trengs jo ikke siden du blir sinnsyk warrior) Mvh megamann Lenke til kommentar
Phoenix-Hawk Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Red Guard er min fab og han/hun er en tøff erfaren kriger synes jeg da. Alle like longsword og jeg pleier å gå rundt med bare et longsword eller Sunder Viss du vill ha deg en fornuftig fin armor, skaff deg deadric armor. Kan være vanskelig å få tak i da Jeg brukte noen timer for å finne alle delene. Blås i alt som heter magi med denna fyren og sats på ren muskel kraft + warrior i stjernetegn. Søker du å være magi mann vær en High elf..de er vel de beste innen magi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå