Ragnar Skj Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 Øvre del av Bergmannsgata, Røros Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 Flott komponert og fargerikt bymiljø . langt mer menneskelig og til å bli i godt humør av enn betong/asfalt jungelen i andre større byer . Flott fanget og etterbehandlet . Mvh Alec Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 En flott plass fint formidlet av deg. Var der selv i år og kunne tenkt meg en vintertur - tror ikke kona blir med på det. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Her hadde visst gromkjerra jeg så på et annet bilde fra gamle ærverdige Røros kjørt sin vei? Noen mm beskjæring til venstre og en cm til høyre ville jeg gjort for å roe kantene litt. Utover det så blir vi jo liksom sugd innover i bergstaden. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Flott bilde fra Røros igjen fra deg! Fint dybdesug innover og fint at du har fått med deg et par mennesker. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. september 2016 Forfatter Del Skrevet 1. september 2016 Flott komponert og fargerikt bymiljø . langt mer menneskelig og til å bli i godt humør av enn betong/asfalt jungelen i andre større byer . Flott fanget og etterbehandlet . Mvh Alec Takker for din kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. september 2016 Forfatter Del Skrevet 1. september 2016 En flott plass fint formidlet av deg. Var der selv i år og kunne tenkt meg en vintertur - tror ikke kona blir med på det. Takk for kommentar Harald. Kona må overtales, hils fra meg å si at det er verdt turen. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. september 2016 Forfatter Del Skrevet 1. september 2016 Her hadde visst gromkjerra jeg så på et annet bilde fra gamle ærverdige Røros kjørt sin vei? Noen mm beskjæring til venstre og en cm til høyre ville jeg gjort for å roe kantene litt. Utover det så blir vi jo liksom sugd innover i bergstaden. Roar Støtter beskjæring på venstresiden, noe mer usikker på høyre. Litt vel kraftige farger kanskje, men allikevel... Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. september 2016 Forfatter Del Skrevet 1. september 2016 Flott bilde fra Røros igjen fra deg! Fint dybdesug innover og fint at du har fått med deg et par mennesker. Mvh Fredrik To utfordringer, den ene å få med minst et menneske langt bak i bildet, den andre å unngå å få biler med i bildet. Det siste det vanskeligste. Takk for din kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 En flott plass fint formidlet av deg. Var der selv i år og kunne tenkt meg en vintertur - tror ikke kona blir med på det. Dra i februar når det er Rørosmartna! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Et lite ryddekutt på venstrekanten kan være på sin plass. Ellers likte jeg personen laaaangt inni bildet Fargene er kanskje litt i drøyeste laget? Men all over et flott bilde! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. september 2016 Forfatter Del Skrevet 1. september 2016 Et lite ryddekutt på venstrekanten kan være på sin plass. Ellers likte jeg personen laaaangt inni bildet Fargene er kanskje litt i drøyeste laget? Men all over et flott bilde! Som du sier, farger litt kraftige farger, og et ørlite kutt på venstresiden er jeg enig i. Vi skal sannsynligvis på martnan i februar sammen med et vennepar. Kanskje et lite "hemmelig" treff ? Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. september 2016 Forfatter Del Skrevet 1. september 2016 Et lite ryddekutt på venstrekanten kan være på sin plass. Ellers likte jeg personen laaaangt inni bildet Fargene er kanskje litt i drøyeste laget? Men all over et flott bilde! PS; Blandet sammen din og Haralds kommentar ang. Rørosmartnan. Beklager. Skj Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Et lite ryddekutt på venstrekanten kan være på sin plass. Ellers likte jeg personen laaaangt inni bildet Fargene er kanskje litt i drøyeste laget? Men all over et flott bilde! PS; Blandet sammen din og Haralds kommentar ang. Rørosmartnan. Beklager. Skj Ikke utenkelig at jeg skal på Rørosmartnan igjen og et hemmelig møte hørtes jo spennende ut! Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Jeg har vært på Røros flere ganger og huske godt dette. Fint bilde med fine farger men kanskje litt for lite dybde, Se at du har brukt F8 og lukkertid 1/350s. ? Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. september 2016 Forfatter Del Skrevet 4. september 2016 Jeg har vært på Røros flere ganger og huske godt dette. Fint bilde med fine farger men kanskje litt for lite dybde, Se at du har brukt F8 og lukkertid 1/350s. ? Hei, fint at du ville kommentere bildet. Angående dybde: Ville har Bergmannsgata bilfri. Ikke så enkelt å få til. Måtte gå litt oppover i gata for å få det til, derav noe begrenset dybde. Til gjengjeld får jeg med den lille svingen opp mot Malmplassen som kompensasjon. Blender og lukkertid på auto, men sjekker at blender er tilstrekkelig liten for ønsket dybdeskarphet før bilde tas. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg