fotballguru7 Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 Jeg har drevet med styrketrening en stund nå og jeg driver også med sport på siden. Jeg har lyst til å øke muskelmassen slik at jeg blir ganske mye sterkere enn det jeg er nå, slik at jeg får fordeler i sporter. Men hvordan kan jeg beholde farten min hvis jeg går opp 20kg i vekt og får mye mer muskler? Vil jeg ikke bare bli mye tregere da? (Jeg veier 60kg nå forresten) Lenke til kommentar
Bad Dog Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 I teori vil du bli tregere ja. Tren alt på lik linje og ta hensyn til kardio. Believe and you can achieve Lenke til kommentar
E Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Med rett trening vil du bli både sterkere, større og raskere. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 https://www.youtube.com/watch?v=xiOHadGV8sk Lenke til kommentar
fotballguru7 Skrevet 9. september 2016 Forfatter Del Skrevet 9. september 2016 I teori vil du bli tregere ja. Tren alt på lik linje og ta hensyn til kardio. Believe and you can achieve Hva anbefaler du å gjøre da? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 (endret) Du vil selvsagt bli vesentlig sterkere med den nye muskelmassen, hvis du trener tungt. Jeg veier 110kg, og er minst like rask som de fleste på 70-90kg. Endret 21. september 2016 av Akse Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Du vil selvsagt bli vesentlig sterkere med den nye muskelmassen, hvis du trener tungt. Jeg veier 110kg, og er vesentlig raskere enn de fleste på 70-90kg. Men du vil aldri være raskere enn en som er lettere og ellers like godt trent. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Du vil selvsagt bli vesentlig sterkere med den nye muskelmassen, hvis du trener tungt. Jeg veier 110kg, og er vesentlig raskere enn de fleste på 70-90kg. Men du vil aldri være raskere enn en som er lettere og ellers like godt trent. Det er akkurat det jeg sier at jeg er, fordi jeg har såpass mye eksplosiv styrke. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 (endret) Det er akkurat det jeg sier at jeg er, fordi jeg har såpass mye eksplosiv styrke. Ja vel. @Trådstarter: Snakker vi maksfart eller akselerasjon? Sprintfart eller høy gjennomsnittsfart over tid? Endret 21. september 2016 av Imsvale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå