milkwood Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 man kjøper det som regel for å briefe Eventuelt for at kabinettet skal se bra ut... OG eventuelt til slutt for litt nytte Mitt bruk så langt har vært for å demonstrere (men så driver jeg et firma som selger casemods da.) Ellers brukte jeg det istarten for å sjekke tempen når jeg kjørte benchmark og spilte. (ikke det samme å sjekke tempen med en gang etter spillet er ferdig. CS stats har jo vært litt morsomt. Ellers er stats som ledig plass, antall mhz, osv lite vits å titte på hele tiden. Men er HELT enig.. en ideel løsning ville ha vært å ta den i skjermen f.eks. (kanskje jeg skal prøve det istedet) Er også vanskelig å se displayet fra vinkel ovenifra. (Ser på skjermen og lurer på om det er tomrom under skjermen (har en stor hvit flate der) jaja, kanskje jeg kommer tilbake med montert lcd i skjermen =) Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Mitt bruk så langt har vært for å demonstrere (men så driver jeg et firma som selger casemods da.) Hvilket firma er det da? Lenke til kommentar
v0id Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 Takk for alle svar. Har funnet ut at den akkurat går i 3.5"-bayet, men nå ble jeg usikker på om jeg skal ha den der. Hadde vært en idè å mekke den inn i en liten boks (som jeg har liggende), og sette den under skjermen.. Eller kanskje jeg skal mekke den i tastaturet? Worklog kommer snart! Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) tastaturet var ikke dumt.. men jg klarte og grille (kortslutning..) en kobberbane i går så jg må lodde litt før jg kan gjøre noe mer... Edit: skrivefeil Endret 29. november 2003 av kensyv Lenke til kommentar
ivarka Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 men er det noen ferdig bygde LCD'er man kan kjøpe der? synes det blir litt for vanskelig å bygge selv Her er en del displayer for de som ikke vil bygge selv Ivar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå