OHJohansen Skrevet 31. august 2016 Rapporter Del Skrevet 31. august 2016 Det gamle trillestatitvet fra 80-tallet er tilbake.SNIKTITT: Slipper rålekker TV som oser retro Lenke til kommentar
omnomnom Skrevet 31. august 2016 Rapporter Del Skrevet 31. august 2016 Når man har gått tomt for ideer og begynner å resirkulere fra 80'tallet, som er like stygge nå som det var da. 7 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. august 2016 Rapporter Del Skrevet 31. august 2016 Den hadde ikke sluppet inn i stua mi hvertfal ... 4 Lenke til kommentar
Apex Kek Skrevet 31. august 2016 Rapporter Del Skrevet 31. august 2016 Noen som vet om B&O fortsatt gjør service på CRT tvene sine? Har en MX7000 jeg gjerne skulle ha justert litt, oppdatert firmware etc. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 31. august 2016 Rapporter Del Skrevet 31. august 2016 Oser retro? Hvor da? 5 Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 31. august 2016 Rapporter Del Skrevet 31. august 2016 Det var nå påfallende så postitiv tek.no-redaksjonen er til B&O sine urstygge ting. Er jo bare 2-3 uker siden sist de skrøyt uhemmet av noe som ikkje så ut i det hele tatt. Kunne aldri tenkt meg å kjøpt denne TV-en heller. 1 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 31. august 2016 Rapporter Del Skrevet 31. august 2016 Stativet er grusomt, men selve TV-en er ganske stilig. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 31. august 2016 Rapporter Del Skrevet 31. august 2016 Synes det var utrolig tøft. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. august 2016 Rapporter Del Skrevet 31. august 2016 (endret) Nei takk. Verken stativ eller ramme er noko som appellerer. Stativet kan ein unngå ved å klaske den på veggen eller la den stå direkte på eit bord, men det nedre partiet av apparatet var på ingen måte pent. Ikkje har eg lyst på ein TV med innebygde høgttalarar heller. Det er stereoanlegget sin jobb. Endret 31. august 2016 av Zeph 1 Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 31. august 2016 Rapporter Del Skrevet 31. august 2016 Uansett hva det er av produkter, så er jo designsmak variabel. Flott for en, stygg for en annen. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 31. august 2016 Rapporter Del Skrevet 31. august 2016 (endret) Sånn går det når publiseringsverktøyet til B&O tror det er 1 april.Vurderer å sende forslag til markedsføring av den i Norge - "Så stygg at du må se den for å tro det" Endret 31. august 2016 av fo2re Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 1. september 2016 Rapporter Del Skrevet 1. september 2016 Sett en B&O logo på det, så vil folk med for mye penger vil kjøpe det. Spesielt de rundt 50 med for mye penger. 1 Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 1. september 2016 Rapporter Del Skrevet 1. september 2016 For ordens skyld, omtrent alle som lager TV'er lager kjempefine TV'er no. Minimal ramme rundt skjermen, tynn og flat så den kan henges på veggen er det som gjelder for meg ihvertfall. Og som Zeph sier, så driter eg i lyden i TV'en, lyd er det stereoanlegget som lager. Disse to TV'ene som B&O no har lansert er monstre i mine øyne. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 1. september 2016 Rapporter Del Skrevet 1. september 2016 Hva med disse: 2 Lenke til kommentar
TJergel Skrevet 1. september 2016 Rapporter Del Skrevet 1. september 2016 Med stativet ser TV-en ut som TV-ene norsklærerne trillet ut i klasserommet når vi skulle se VHS som var relatert til for eksempel kapittelet vi gikk gjennom der og da... Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 1. september 2016 Rapporter Del Skrevet 1. september 2016 Dette designet betaler folk ekstra for? Min 5 år gamle LG er svart og nøytral. Ikke påkostet i det hele tatt. Denne greia likner på noe jeg kunne ha laget selv i garasjen av div. skrot og et vaskebrett. I hvilket rom passer denne inn? Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 1. september 2016 Rapporter Del Skrevet 1. september 2016 Dette designet betaler folk ekstra for? Min 5 år gamle LG er svart og nøytral. Ikke påkostet i det hele tatt. Denne greia likner på noe jeg kunne ha laget selv i garasjen av div. skrot og et vaskebrett. I hvilket rom passer denne inn? Stuer som denne. Ganske stilig, spør du meg. Tipper at byggkvaliteten er topp. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 1. september 2016 Rapporter Del Skrevet 1. september 2016 Stuer som denne. Ganske stilig, spør du meg. Tipper at byggkvaliteten er topp. Hadde vore mye stiligere med en flat TV med minimale kanter på veggen, imo Lenke til kommentar
kafan Skrevet 3. september 2016 Rapporter Del Skrevet 3. september 2016 Jeg har fulgt tek.no noen år og utviklingen går definitivt mot mer og mer sure kommentarer. Litt trist. Lenke til kommentar
Judgement Skrevet 3. september 2016 Rapporter Del Skrevet 3. september 2016 Jeg har fulgt tek.no noen år og utviklingen går definitivt mot mer og mer sure kommentarer. Litt trist. Tror det er fordi Tek.no blir mer og mer kommersiell og har glemt hvor de opprinnelig kom fra. Jeg kommer til tek.no som første side hver dag av ren vane, men det begynner å bli noen år siden jeg faktisk ble der lengre enn ett par minutter. Mesteparten av tiden hopper jeg over majoriteten av artiklene for å lese kommentarene da de TEKniske tingene ikke blir vektlagt i artikkelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå