-Logos- Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Jeg har et lydkort som jeg nettopp har satt inn som reserve. men xp pro finner det ikke. 98 har ikke problemer med dette. Lydkortet er ISA Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Xp støtter ikke ISA automatisk. Så for å kunne bruke ISA kort, må du konfigurere irq'er og sånt manuelt, og det har jeg ikke noen som helst idé om hvordan man gjør i XP. Det var langt tilbake i Windows 95 og dos tider at man gjorde det, og det er en tid jeg ikke savner... Lenke til kommentar
-Logos- Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Har noen ide om hvordan man gjør d? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Søk etter hardware? Ellers kan det være en fordel å reservere IRQ og DMA i BIOS på hovedkortet, hvis jeg husker riktig. Det avhenger litt av at du vet hvilke ressurser kortet er satt opp med.. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Eller plukk opp et PCI lydkort. De koster jo ikke akkurat så mye, da. Eller er det noe spesielt med det ISA kortet? Lenke til kommentar
-Logos- Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 Hadde ikke tenkt å bruke så mye penger på datamaskinen. Lydkortet har line ut og speaker så d er praktisk for meg. Dessuten "vil" jeg ha det til å funke. Xp finner andre ISA kort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå