9120 Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 jeg har fagbrev som energi montør og studerer på fagskole som elkraft. lurte på om jeg kan ha installatør papir innen for elkraft evt hva er veien? takk på forskudd Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 jeg har fagbrev som energi montør og studerer på fagskole som elkraft. lurte på om jeg kan ha installatør papir innen for elkraft evt hva er veien? takk på forskudd - Utdanningskravet er toårig utdanning ved teknisk fagskole med relevant fagbrev, eller relevant master-bachelorutdanning. Dessuten må kandidatene ha tre års praksis som saksbehandler eller funksjonær etter endt utdanning. Tidligere var kravet fire års relevant praksis som montør, i tillegg til toårig teknisk fagskole. Dette kravet har ikke tilbakevirkende kraft. Det gjelder ikke for dem som allerede har avlagt installatørprøven. Lenke til kommentar
9120 Skrevet 31. august 2016 Forfatter Del Skrevet 31. august 2016 jeg har fagbrev som energi montør og studerer på fagskole som elkraft. lurte på om jeg kan ha installatør papir innen for elkraft evt hva er veien? takk på forskudd - Utdanningskravet er toårig utdanning ved teknisk fagskole med relevant fagbrev, eller relevant master-bachelorutdanning. Dessuten må kandidatene ha tre års praksis som saksbehandler eller funksjonær etter endt utdanning. Tidligere var kravet fire års relevant praksis som montør, i tillegg til toårig teknisk fagskole. Dette kravet har ikke tilbakevirkende kraft. Det gjelder ikke for dem som allerede har avlagt installatørprøven. kan man ha installatørprøven. innen for elkraft også? Lenke til kommentar
9120 Skrevet 31. august 2016 Forfatter Del Skrevet 31. august 2016 kan man ha det med energimontør fagbrevet, elkraft fagskole , og tre årlige erfaring som enten planlegger eller avdelingsleder ? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 kan man ha det med energimontør fagbrevet, elkraft fagskole , og tre årlige erfaring som enten planlegger eller avdelingsleder ? Dette må nok sjekkes opp, men jeg tviler på at det har noen betydning. Det er jo selve prøven som avgjør om du er "verdig" papirene, også må en ha relevant bakgrunn for å "gidde" å la personen gå opp til test. Lenke til kommentar
9120 Skrevet 31. august 2016 Forfatter Del Skrevet 31. august 2016 kan man ha det med energimontør fagbrevet, elkraft fagskole , og tre årlige erfaring som enten planlegger eller avdelingsleder ? Dette må nok sjekkes opp, men jeg tviler på at det har noen betydning. Det er jo selve prøven som avgjør om du er "verdig" papirene, også må en ha relevant bakgrunn for å "gidde" å la personen gå opp til test. takk for svaret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå