Dubious Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 Funker det fortsatt? Sa opp Netflix da Netflix annonserte at de ville sperre for slike tjenester, men vurderer nå noe annet enn Viaplay (har det gratis og ikke verdt å betale for) Netflix er heller ikke verdt det om jeg kun får Norge HBO er ikke et alternativ Lei av å laste ned filmer og serier, men om det er det beste/eneste alternativet.. Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 (endret) Noen VPN tjenester fungerer enda.. Men de aller fleste VPN er banna på Netflix nå, får opp meldingen.. at du bruker en proxy og at tjenesten ikke støtter dette.. Venneligst sjekk/endre proxy instillingene dine.. Har dog en VPN tjeneste hvor jeg kan velge å vrake mellom noen tusen alt ettersom.. Noen funker de aller fleste funker ikke... Endret 31. august 2016 av Krozmar Lenke til kommentar
Lami Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 IPVanish fungerer gull. Koster 22kr for 7 dager når du kjøper på Android/iOS. De har bedre priser på nettsiden deres. Ingenting å si på hastighet. Brukte dette selv i sommer. Lenke til kommentar
Muppet88 Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Private internett access fungerer hvis du velger texas 1 Lenke til kommentar
thorl123 Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Et alternativ for deg er muligens PLEX. Skal ikke forklare å mye rundt det. Sender deg tilgang til noen amerikanske plex-servere pr. pm,så pønsker du ut resten selv,og kan ende opp med et enormt film/tv- arkiv....mye større,bedre og mer uptodate enn netflix/viaplay/hbo.....helt uten at det koster deg en krone Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Hvordan står det til med VPN og Netflix. Er det fortsatt mulig? Jeg har ordnet med CyberGhost Premium, men Netflix oppdaget at jeg var bak en proxy og jeg prøvde med server både i USA og Canada. Lenke til kommentar
Muppet88 Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 (endret) Private internett access fungerer ikke lengre til amerikansk netflix,har ikke gjort det på flere måneder ? Fins det noe vpn som fungerer nå? Endret 1. mars 2017 av tormod1988 Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 CyberGhost kom med en melding om at Netflix nå fungerer igjen hos dem. Jeg har nettopp forsøkt og fikk spilt av innhold som er eksklusivt for USA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå