lur4d Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Tittelen says it all, skal velge valgfag Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 Hadde en 6r i økonomi på VGS husker jeg.. Lage budsjett og drive utregning.. Tullete å ha eget fag for økonomi.. Min egen økonomi er jo ræva.. Om jeg er god på papiret betyr ikke at jeg god i det rent praktisk Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 (endret) Tittelen says it all, skal velge valgfag Nei, tittelen sier ikke noe om hvilket nivå du er på. Vgs, høyskole, universitet? Endret 31. august 2016 av the_last_nick_left Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 31. august 2016 Forfatter Del Skrevet 31. august 2016 Universitet. Vurderer å ta makro/mikro-økonomi ev. andre økonomiemner i tillegg til de fagene jeg allerede har, så jeg er ute etter noe som ikke krever 100% innsats. Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 De fleste emner vil jo være svært enkle så lenge du holder deg i overflaten. Det kommer altså helt ann på hvor omfattende og dyptgående kursene er. Det er jo også helt avhengig av dine forkunnskaper, interesser og intellektuelle egenskaper. Personlig syntes jeg mitt første introduksjonskurs til mikroøkonomi var interessant og 'enkelt', men det var jo kun 3.5p og svært basic. "Andre økonomiemner" bli jo veldig diffust. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå