AnonymDiskusjon Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Dersom en gutt rundt 20 prøver seg på meg på byen, og jeg uten å nøle "blir med på hva som helst". Tenker denne personen da at jeg er lett på tråden og blir med hvem som helst hjem? Det er veldig sjelden at det føles rett å gjøre noe med noen jeg møter ute, men etter en prat der jeg ser litt av personligheten, vet jeg som oftest om det potensielt kan skje noe dersom personen prøver seg. Når eg jeg da er interessert i prøver seg, gjengjelder jeg og gidder ikke å spille hard to get. Jeg blir gjerne med personen hjem uten å nøle, fordi jeg har bestemt meg på forhånd hva jeg skal gjøre dersom spørsmålet dukker opp. Jeg er redd guttene da skal føle at det skal utrolig lite til å "få meg", selv om sannheten er at jeg såpas sjelden møter noen som dem, at jeg er veldig redd for at de skal tro jeg ikke er interessert og gå sin vei før det skjer noe mer. Dersom jeg blir med noen hjem, er det folk jeg ideelt sett ville blitt mer kjent med, og som jeg ser kjærestemateriale i, men som jeg vet at jeg aldri kommer til å møte igjen uten at vi avtaler det spesifikt. Jeg vet ikke hvordan jeg helst burde gå frem med disse. Jeg har aldri fått skikkelige følelser for noen uten å kjenne dem veldig godt, så derfor tenker jeg at en natt med dem er bedre enn ingenting.. Det ble gjerne litt rotete, men jeg lurer på om det er noen som har tips til hvordan jeg burde gå frem i disse tilfellene. Anonymous poster hash: 0aeff...6bc Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 (endret) Dersom en gutt rundt 20 prøver seg på meg på byen, og jeg uten å nøle "blir med på hva som helst". Tenker denne personen da at jeg er lett på tråden og blir med hvem som helst hjem?Nei. Men hvis du har et rykte om å bli med hvem som helst hjem - fordi du har for vane å bli med gutter hjem, så vil han nok anta og forvente dette. Og da kan dette også være grunnen til at han prater med deg. I så fall vil ikke dette inntrykket være negativt fra hans perspektiv. Jeg er redd guttene da skal føle at det skal utrolig lite til å "få meg", selv om sannheten er at jeg såpas sjelden møter noen som dem, at jeg er veldig redd for at de skal tro jeg ikke er interessert og gå sin vei før det skjer noe mer.Om han har dårlig selvtillit kan han anta at du er billig fordi han ikke anser seg selv for å være verdt noe spesielt. Bare ei billig dame kan bli med ham hjem. Men dårlig selvtillit betyr også at man er tilbøyelig til å akseptere eller ignorere andre folks feil og mangler. Dersom jeg blir med noen hjem, er det folk jeg ideelt sett ville blitt mer kjent med, og som jeg ser kjærestemateriale i, men som jeg vet at jeg aldri kommer til å møte igjen uten at vi avtaler det spesifikt. Jeg vet ikke hvordan jeg helst burde gå frem med disse. Jeg har aldri fått skikkelige følelser for noen uten å kjenne dem veldig godt, så derfor tenker jeg at en natt med dem er bedre enn ingenting..Jeg ville ikke blitt sammen med ei dame jeg pulte første kvelden jeg møtte henne. Du sier at du vet at du ikke vil møte ham igjen uten å avtale å møte ham igjen........... Så....... Da kan du jo avtale å møte ham igjen. Du kan jo kanskje teste det ut. Hvordan fungerer strategien med å umiddelbart ligge med den du liker? Har du fått noe kjæreste ut av det? Endret 30. august 2016 av Løgn Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Lett på tråden er så negativ måte å se på det, kvinne som vet hva hun vil ha og ikke er redd for å ta det er bare positivt. 3 Lenke til kommentar
aomt Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Anonymous poster hash: 0aeff...6bc Bryr meg ganske lite om slike fordommer. Som Civilix skrev ovenfor, så er det fint når ei jenta vet hva hun vil og har nok med selvtillit til å "ta det". Det svart sjeldent JEG ser etter kjæreste på byen/ONS. Jeg får med meg jente får å få et ligg, ikke kjæreste. Men, når det er sagt, om jeg digger jenta (utseende, personlighet, osv), så vil ikke ONS stoppe meg. Tvert i mot, sex vil føre oss nærmare sammen. Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Faktum er at slik du beskriver deg selv, så er du lett på tråden. Så det du vil, er å lure guttene til å tro at du ikke er det. Eller, du vil gjerne være lett på tråden, men uten at guttene oppdager det. Altså en erkjennelse av at det er noe negativt. Et trekk hos deg selv som du vet vil minske sjansene dine for noe seriøst, så du vil skjule det. En annen mulighet er at du faktisk endrer deg og begynner å opptre seriøst. Lenke til kommentar
guest_anon Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 Nei, det er ikke negativt for en jente å bli med hjem. Det som er negativt er å oppfører seg flakkende og endre retning i forhold til en gutt ofte og raskt, det samsvarer ikke med genuin interesse. Så legg absolutt alt du har hørt av dine evig single venninner og venninnene dine som har hatt samme kjæreste siden ungdomskolen om hvordan man skal snakke med gutter og gjør KUN det du selv personlig føler er riktig. Jenter kan ingenting om gutter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg