Gjest Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Hei! Som overskriften sier, så har jeg problemer med at pilen på PC-en plutselig "fryser fast" i noen sekunder stadig vekk, og jeg tror dessuten den er blitt tregere og mer hakkete. Dette skjedde helt plutselig. Samtidig har også et annet problem oppstått, nemlig at det ikke lenger fungerer å scrolle nedover/oppover skjermen ved at dra to fingre ned/opp, slik jeg har kunnet før (jeg bruker bare museplaten som sitter fast i PC-en, har ikke noen ekstern mus). Jeg vet ikke om det er har noen sammenheng, men jeg tror disse tingene skjedde etter at jeg skulle tørke av øverste hjørnet på tastaturet. PC-en stod på mens jeg gjorde det (bare dro litt papir over der i noen sekunder) og oppfattet det naturligvis som at jeg trykket vilt på alle knappene i den delen av tastaturet. Særlig knappene f10, f11, f12, scroll num lk, pause break, insert prt sc, delete sys rq, home, pg up og pg dn. Jeg har en HP-maskin og bruker Windows 10. Håper på hjelp! Lenke til kommentar
Khrathrox Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Sjekk de F-knappene du trykket ned da du renset. Har en av de en touchpad med en strek over? da kan det være denne som forårsaker problemene dine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå