Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er reglene for å jobbe uten lønn

karl000joh

Anbefalte innlegg

Telenor vil hvertfall ikke gå med på en slik avtale, de har et veloljet salgssystem. Gjelder nok de andre store også. Tror du må over på noe annet enn telefonmarkedet.

Det er veldig ugunstig for et firma å gjøre det på den måten du beskriver, de fleste har provisjonsavtaler der du får utbetalt X pr salg og det mangler ikke akkurat arbeidstakere.

Gi meg èn god grunn til at noen skal gi deg en slik avtale istedenfor å fortsette slik de gjør.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Telenor vil hvertfall ikke gå med på en slik avtale, de har et veloljet salgssystem. Gjelder nok de andre store også. Tror du må over på noe annet enn telefonmarkedet.

Det er veldig ugunstig for et firma å gjøre det på den måten du beskriver, de fleste har provisjonsavtaler der du får utbetalt X pr salg og det mangler ikke akkurat arbeidstakere.

Gi meg èn god grunn til at noen skal gi deg en slik avtale istedenfor å fortsette slik de gjør.

Du har nok rett problemet blir og finne noen som går med på en sånn avtale.  Egentlig ville de lønne seg for firmaet, men ikke like godt som de avtalene som allerede fins der ute.  Tror jeg må sette meg i tenke boksen og finne ut et par gode grunner til for at et firma skulle godt med på en sånn avtale.

Lenke til kommentar

Google f.eks neras direkte. De selger vel for telenor såvidt jeg husker. Det finnes masse slike callsenter rundt om i landet. Felles for dem er høyt gjennomtrekk ( enten leverer du eller ikke ) og mange om beinet.

Jeg kan med sikkerhet si at ingen vil gå med på avtalen din.

Lenke til kommentar

Jeg må nok tenke litt mer på dette og vinkle det mot andre firmar som kanskje har bedre dekning og større beløp. Bare og komme med forslag ? Men skader jo ikke å ta en telefon og forklare ideen min til et firma eller 2 får og lære hva som må til for og kunne ha en sånn kontrakt

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...