thyes Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Hei. Jeg har i mange år vært plaget med inngrodde hår på halsen etter barbering. Det vises ikke så veldig godt, så det er ikke ekstremt sjenerende, men nå vil jeg ha det bort. Jeg gikk nylig over til tradisjonell barberhøvel, såkalt "safety razor", og teknikken er ikke helt innøvd, så jeg merker at det gjerne blir litt verre nå enn før. Jeg har en krem jeg bruker etter barbering, som skal fikse "razor bumps" og slikt, men det hjelper ikke 100%. Kan man få profesjonelle til å fjerne inngrodde hår? Hudlege e.l.? Jeg sparer for tiden til skjegg, 5 uker av mitt mål på 12-13 uker, så det er helt uaktuelt å glattbarbere seg. Det vil uansett ikke være noe vits, da jeg ikke har dette problemet andre steder enn på halsen. Ja, jeg fjerner håret som vokser på halsen, men vil aller helst beholde skjegget mitt. Tips og råd mottas med stor takknemlighet! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Skjegg på halsen vokser ofte i alle retninger på en gang og er helt håpløst å få glatt uten å harve opp huden. Senk heller ambisjonsnivået. Lenke til kommentar
thyes Skrevet 30. august 2016 Forfatter Del Skrevet 30. august 2016 Haha ja, det er korrekt det. Men det fins da mange folk uten razorbumps på halsen, så det må da finnes råd! Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Laser for å fjerne håret på de mest utsatte områdene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå