Gå til innhold

Sony Ericsson P900

Sibbe

Anbefalte innlegg

Det er nå en mulighet og se utseende på p900 i div butikker ( de tomme plast etterligningene ) . Sitter med en litt blandet følelse var kanskje ikke helt som forventet , ganske bred og føles litt klumpete .

Telefonen , er meg opplyst , kommer til landet 10 desember skal være i butikkene rundt 12/12 , den som venter får se ......

Og venter gjør vi fortsatt ..... langt ut i 2004 :thumbdown:

Endret av Sibbe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får skrive noen linjer om den da:

Jeg syens at den har ganske grei størrelse, har prøvet den i noen timer hos en venn og må si at jeg imponert over alt som SE har fikset av P800 feil. Men jeg mener fortsatt at p900 skullle kostet som p800 gjør nå. Synes ikke P900 er verd så mye mer penger enn Nokia 6600. Gleder meg til Treo600 kommer til Norge, kanse det er den ultimate PDA-fonen

Lenke til kommentar
Synes ikke P900 er verd så mye mer penger enn Nokia 6600.

Ehh. Den koster hva, ca 2000kr mer enn 6600??

6600 er jo bare et leketøy i forhold til P900 og dens stoore touchscreen, prosessor, stereo, mp3, PDA-muligheter(!!!) osvosvosv...

Synes absolutt det er riktig å prise den 2000kr mer enn 6600 i dagens marked.

Om P900 er verdt så mye penger isolert sett, er en helt annen sak... :no:

Endret av palandw
Lenke til kommentar
Det er nå en mulighet og se utseende på p900 i div butikker ( de tomme plast etterligningene ) . Sitter med en litt blandet følelse var kanskje ikke helt som forventet , ganske bred og føles litt klumpete .

Telefonen , er meg opplyst , kommer til landet 10 desember skal være i butikkene rundt 12/12 , den som venter får se ......

Det er nå kommet en bekreftet dato fra MPX  12/12 !!!!

Ikke som forventet?? :dribble: Shit da...har ikke sett den, men jeg har i hvertfall store forventninger! Hadde jo bestemt meg for å kjøpe den med en gang den kom ut, men får se. Jeg snakker her om P900 og ikke Z600 som ble dradd inn i tråden!

Lenke til kommentar
Hmmz, den har ikke blitt bekreftet på MPX da!!!

DPY1012663/23

Pris:

NOK 5 597,00 ekskl. mva

NOK 6 940,00 inkl. mva

(Frakt kommer i tillegg)

På lager:

Ubekreftet 02.01.2004

Den var bekreftet 12/12 men hva som har skjedd i løpet av dagen i dag hvet ikke jeg ???? noen timer var datoen satt til 02/01 . Nå er imidlertidig datoen igjen satt til bekreftet 12/12 ..... ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...