merterje Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Jeg kommer stadig borti at jeg skal oversette en side fra engelsk til norsk, som inneholder både bilder og figurer. Problemet er når jeg bruker Google Oversetter, så får jeg med bare teksten. Jeg vil ha oversatt både tekst, bilde, figurer.... på et og samme ark. Har forsøkt å sette siden inn i OpenOffice, og selv om jeg mener jeg har greid det før, så har jeg glemt hvordan. Lurer på om det fins et annet program for dette, eller en Utvidelse på Opera nettleser (som jeg bruker) ?? Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Hvordan oversetter du en figur eller et bilde fra engelsk til norsk da? :S Lenke til kommentar
merterje Skrevet 30. august 2016 Forfatter Del Skrevet 30. august 2016 Hvordan oversetter du en figur eller et bilde fra engelsk til norsk da? :S Det er slik at Google Oversetter bare oversetter teksten. Da jeg vil lagre siden(e) komme det uten bilder og figurer. Et alternativ er å sette teksten inn i OpenOffice, og kopiere bilder og figurer innimellom der det skal være på siden(e). Men det er jo veldig mye arbeid. Vet at man direkte kan kopiere en engelsk side® med bilder og figurer, og at man da får oversettelsen komplett sammen med bildene og figurene der disse skal være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå