TerrorMan Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Sitter og plundrer litt med TV'n min her. Får ikke noe farge på den. Har et Sapphire Radeon 9800 Pro, med driver versjon 6.14.10.6396. Det blir kun svart/hvitt på TV'n, selv om jeg har satt det på Norge, og PAL B. For det har funka fett før, men ikke nå lenger. Har prøvd 2 forskjellige kabler, men blir svart/hvitt med begge. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Du ser ikke på en annen kanal på tven? eller setter scart (hvis du bruker det) kontakten inn i en annen kontakt? (jeg har 2 scart kontakter på min tv hvertfall) Lenke til kommentar
TerrorMan Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Nei, jeg har bare en scart kobling i TV'n, og samma er det med kanalen. Det er bare en kanal jeg kan bruke for sånne ting. Lenke til kommentar
monkeecheetah Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Du trenger en overgang fra s-vhs kabel til phono kabel. Selv om du har en s-vhs inngang på scart kontakten din. sånn skal kabelen se ut med overgangen. Du kan bruke en slik kabel også. http://www.biltema.no/products/product.asp...5&iItemId=39269 Alternativ løsning er å sette på ntsc på tvn om den er rimelig ny. Lenke til kommentar
TerrorMan Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Hehe, den kabelen jeg har er farlig lik den på bildet. But still no colors ;\ Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Hadde sånn på mitt gamle sapphire 9800non pro og, da måtta jeg bare nappe ut kablen etter at xp hadde startet opp, så satt jeg den inn igjen og da var det farger... ikke vet jeg hvorfor men :/ Lenke til kommentar
Gaul Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Når jeg brukte s-vhs via scart fikk jeg også bare svart/hvit, men det løste jeg ved å endre på TV'en. (Fant en setting på AV hvor jeg kunne sette at det var S-vhs signal, men det varierer sikkert med type TV) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå