HrSteen Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Stormen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Sjøen ble veldig stilig! Blåsten gjør at det nesten ser ut som snøfokk på is. Fint lys og god komp. Helgelandskysten er drivandes flott! Jeg har kjøpt meg termodress, knall plagg ved vinterfoto. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Fint bilde. Storm kan også være et bra fotomotiv. Lenke til kommentar
AlexJJ Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 Oi, det der tror jeg er et av de kuleste bildene jeg har sett! Veldig kult! Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 31. august 2016 Forfatter Del Skrevet 31. august 2016 Sjøen ble veldig stilig! Blåsten gjør at det nesten ser ut som snøfokk på is. Fint lys og god komp. Helgelandskysten er drivandes flott! Jeg har kjøpt meg termodress, knall plagg ved vinterfoto. Takker for kommentar! Helgelandskysten er vel faktisk den fineste kysten? Termodress hørtes genialt ut! Ingenting er som å ligge ute i -30 og ha det varmt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg