polljen Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Jeg vil komme med en problemstilling som jeg dessverre ikke forventer å få et positivt svar på, men jeg må prøve. Som sagt jeg ønsker å se om det er muligheter til å spore en epost, men det er ikke en mottatt epost men derimot en epost jeg selv har sendt det gjelder. Problemstillingen er følgende: En epost som kun inneholder norsk tekst, ingen vedlegg, og som tidligere er sendt "samlet" til flere andre adressater når tydeligvis ikke frem til en annen adressat når jeg videresender den originale eposten til vedkommende. Den store forskjellen på den originale eposten og den videresendte er at den videresendte også viser adressene til de (åtte) mottakerne av den originale eposten. Min teori er at det er ett eller annet i min videresendte epost som trigger et junkfilter hos Hotmail (der vedkommende har epostadresse) men samtidig så har jeg testet dette ved å videresende nevnte eposten til min egen hotmailadresse, med suksess. Jeg vil også nevne at dette er en "ønsket" epost sett fra mottaker sin side, og jeg har prøvd å videresende den til vedkommende adresse enda en gang, uten suksess. Så min spørsmål er: finnes det noen måte å spore en epost man selv har sendt? Selv tror jeg at det vil være vanskelig/umulig for en "vanlig" bruker, men kanskje blir jeg overrasket over en løsning som finnes der ute Lenke til kommentar
Bad Dog Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Det går ikke an og spore en email, nei. Du må ha adgang til hosten sitt nettverk/admin panel (hotmail/live) Du kan spore email adresser men det er ikke det du leter etter. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 Be ham sjekke i spam-folderen sin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå