Crashloop Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Jeg og en kamerat har tenkt til å starte et firma som skal drive med rep., salg og montering av data, elektronikk, audio og video. Det jeg lurer på er om Dere som brukere har noen tips til produkter som kan lages. Jeg har lagt merke til at folk har vært interresert i lED`s og da har de blitt henvist til Elfa. Og Elfa er en knakande go levenrandør så lenge man slipper postoppkravet. Jeg har tenkt det at komponenter er en ting man kan selge men det er ikke noe man blir rik på. er det noen som har noen ønsker om ting de kunne tenkt seg til en PC. f.eks enkle viftestyringer eller annet? Er det noe dere som brukere og PC byggere kunne tenkt dere av ting? Vet ikke om dette var det helt riktige forumet for denne posten. Det finner jeg sikkert ut av senere :smile: Lenke til kommentar
t3p0s3 Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Hadde jo vert greit med noe case-mod greier. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Måtte vel nødvendigvis bli nisjeprodukter da det meste ser ut til å finnes allerede andre steder... Løsninger for røropplegg fra kabinettvifte til cpu...? Noe nytt omkring runde IDE/Floppy/SCSI kabler...? Tegninger til spesialkabinetter...? Nyheter innen modding...? (Stroboskop? Blacklight?) Vannbeholder/pumpeløsninger...? Lykke til! Lenke til kommentar
Crashloop Skrevet 28. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2002 Takk for forslagene trn100 det var endel der som kunne være interessant. Blant annet det med å lede CPU varme ut fra kassa. det må jo være en av de bedre måtene og kjøle kasa på uten å bruke for mye vifter eller annet dilldall. det er nødt til å bli nisjeprodukter. liten vits i å ta opp konklurranse med alle andre som selger stort sett alt. Synes det er fint at folk kommer med forslag da det er ikke like lett og tenke ut masse nisjeprodukter selv. :smile: Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Jeg har en luftekanal fra cpu til kabinett vifte. Det funker veldig bra! Lenke til kommentar
EddIe Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 hadde vert greit å ha en plass som kunne lage rimelige!! viftestyringerbaybus osv som kunne lage etter dine ønsker?! vist det blir nåke av det her so må du gjerne poste adressa. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Quote: det er nødt til å bli nisjeprodukter. liten vits i å ta opp konklurranse med alle andre som selger stort sett alt. Synes det er fint at folk kommer med forslag da det er ikke like lett og tenke ut masse nisjeprodukter selv. :smile: Må jo nødvendigvis bli standardløsninger på ting man irriterer seg over selv :smile: Kabelstrømper som funker? Standardkomponenter for bygging av av tre-kabinetter? Et flexibelt lego-kloss system? Høres spennende ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå