Fotoskrulla Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Sakrisøy Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Fint utsnitt av mektig natur. Ikke nødvendig i det hele tatt når jeg nevner at jeg ville fjernet lille skya oppe til venstre. Roar 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Håper du ikke satt bak rattet... Fint bilde fra fin natur. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. august 2016 Forfatter Del Skrevet 30. august 2016 Fint utsnitt av mektig natur. Ikke nødvendig i det hele tatt når jeg nevner at jeg ville fjernet lille skya oppe til venstre. Roar Jeg så faktisk at den lille skya var litt irriterende når jeg lasta opp bildet.. Takk for kommentar du! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. august 2016 Forfatter Del Skrevet 30. august 2016 Håper du ikke satt bak rattet... Fint bilde fra fin natur. Nei da, har privatsjåfør som er godt dressert til å stoppe og svinge etter mine innfall Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Klassisk bilde med klassisk fjellmotiv. Bildet blir jo ikke dårligere av den grunn. God komposisjon som vanlig fra deg når det gjelder landskapsfoto. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. august 2016 Forfatter Del Skrevet 30. august 2016 Klassisk bilde med klassisk fjellmotiv. Bildet blir jo ikke dårligere av den grunn. God komposisjon som vanlig fra deg når det gjelder landskapsfoto. Mvh Ragnar Hehe..det ble kanskje drøyt klassisk.. Takk for kommentar Ragnar! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Flott fjell og sjarmerende brygge. Lagerbygget til venstre skal jeg ikke mene noe som helst om, annet enn at jeg tror bildet kunne greid seg helt fint uten Hva med ett lite snitt med kirurgisk presisjon akkurat i glippa mellom de to husveggene rett til venstre for brygga og dermed ett mer kvadratisk utsnitt ? Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg