Happydaydreamer669 Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 Den burde vært 1/4 av tykkelsen for at den skal sitte komfortabelt på tynne barnehåndledd. Ser utrolig ukomfortabel ut og hadde kjapt blitt nok en dippedutt som havnet i en boks i et skap. Lenke til kommentar
X672 Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 Eg kunne godt tenkt meg ein slik til min eldste på snart 4 år for han har begynt å gå over til naboer for å leke og akkurat det er eg ikkje redd for men me bur ca 200m fra sjøen og da hadde det vært veldig fint å få beskjed vist han nærmet seg den. Nå går det nok sikkert ett år eller to til han våger seg ned der men er ganske sikker på at det kjem til å skje uansett hvor masse me seier at han ikkje kan gå ned der aleine. 1 Lenke til kommentar
doraemon Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 Veiledende pris på Xplora er vel drøye 2500. Kjøpte den nå for noen dager siden med en kampanjekode for drøye 2000. Var det verdt det? Veeeeel.... Hadde i det minste posisjonsoppdateringen fungert, som vel må sies å være noe av hovedfunksjonen her. Det hjelper lite å få en posisjon som er alt fra 30 min til 2 timer gammel. Og i tillegg betale 149 Kr i måneden...! Lenke til kommentar
Mor til 3 Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 Hei. Her er prisen de skal ha for klokken og ikke den som de opplyser her. Prisen er 2999kr http://www.gatornorge.no Se i bunnen på linken. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Uhm, ja. Fra artikkelen: Om vi ser på Gator 2 så står du langt friere til å velge hvilken operatør du ønsker deg med dette alternativet. Du betaler i skrivende stund 1399 kroner for selve klokken, og må da beregne en ekstrakostnad i form av et abonnement eller kontantkort utenom. og konklusjonen "Til 1399 kroner er dette en helt ok GPS-klokke for barn" Det som er helt OK til 1399,- er kanskje ikke like OK til mer enn dobbelt pris. Lenke til kommentar
FB.934880505 Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Hva mener dere med at man MÅ betale 149 kr i mnd i tillegg til prisen? Med sim kort må man ha abb eller kontantkort, men hvor kommer disse 149 kr fra? Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Hva mener dere med at man MÅ betale 149 kr i mnd i tillegg til prisen? Med sim kort må man ha abb eller kontantkort, men hvor kommer disse 149 kr fra? I skrivende stund er det kampanjer på de to konkurrentene. Xplora-klokken koster deg rett under to tusen kroner, men vil angivelig ha en normalpris på rett under 2500 kroner. I tillegg til prisen på klokken må du også belage deg på å betale 149 kroner i måneden for abonnementet som følger med i pakken. Sånn som det står i artikkelen, ser det ut til at det var to kampanjer på klokken som inkluderte abonnement, og det var da disse abonnementene som kostet 149 kroner/mnd. Hvis disse kampanjene har endt nå, eller man kjøper utenfor kampanje, gjelder ikke dette lengre. Lenke til kommentar
Kkvalshaugen Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Vi har 2 stk gator2 på en 5 og 7 åring. Funker veldig bra, lett å sette opp og at kart oppdaterer raskt er det viktigste for meg med klokken. Den er også delvis vanntett. Med gummi reim er den også lett å holde ren. Lenke til kommentar
Kkvalshaugen Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Vi bruker kontant kort med fri familie hos Telenor og vi betaler ca 25 kr i mnd i tlf kostnader, så dette kan være rimeligere enn xplore Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 (endret) Hvilke abonnement er fornuftig på disse klokkene? De bruker jo data de fleste? Så kontantkort kan bli ganske dyrt.... Og familieabbonnement gjelder kun ringing og sms....? Endret 5. februar 2017 av Jotun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg