Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

19 år og fortsatt jomfru. Det svir.

Anbefalte innlegg

Halla. Jeg er en 19 år gammel mann og fyller 20 i år. Jeg vil gjerne bli kvitt jomfrudommen fortest mulig, føle på den deilige, nye verdenen alle dere andre har vært gjennom.

Jeg var egentlig en ganske sær gutt på VGS. Men har nå ordnet alt av stil og utseende, og trening. Folk blir sjokka når de ser stilendringen og kommenterer gjerne at jeg har endret meg. Og du ville aldri gjettet at jeg er jomfru, men nå er det jo ikke lett å få med seg en jente hjem fra byn ...

Dette gjør skikkelig vondt. Jeg har nærmest gjort dette til en fulltidsjobb, det å få et knull. Jeg prøver å forbedre meg hver dag på en eller annen måte. Analysere hva jeg gjør galt. Jeg har kontakt med jenter, og det er til og med noen som inviterte meg over på en tur sammen med dem, men likevel er senga et vannskelig tema. Hjelp.

Anonymous poster hash: bf8f5...0b8
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er vel det første samleiet noe av det kleineste og værste man gjør som en mann for mange :p Og så kan det kleine tafatte øyeblikket gjenta seg gang på gang om du treffer noen ny dame da de er forskjellige.. Så, om du heller venter til du finner noen du faktisk liker er jo ikke skadelig.. da får du jo faktisk utforsket litt flere ganger med en kjæreste eller lignende..

Men kanskje du er en naturell hingst i senga og infrir alle behov de har fra første stund.. :)

Endret av Krozmar
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke noe unormalt i å være jomfru som 19-åring. Slapp av, ikke stress med dette, det er nettopp det som gjør det til et problem for deg.

Du vil gjerne få med deg ei jente fra byen. Det er den verste sexen du kan få, det tror jeg de fleste kan skrive under på. Få deg  kjæreste isteden, og ta det steg for steg.

• Liker 8
Lenke til kommentar

Ikke stress med det, som flere over sier! Din tid kommer og det er bedre å vente på den rette tiden hvor alt føles helt riktig, både med tid, sted, hvem etc enn det er er å "drikke seg drita og fylleknulle ei som du aldri kanskje ser igjen"!

Dra gjerne på byen, være naturlig og slapp av, ikke la målet for en bytur være "å få seg noe", men heller la det bli en bonus om det skjer og alt føles riktig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har vært der du er nå. Det er faktisk ikke så enkelt som å bare slappe av og vente. For meg var sex en enormt komplisert greie som jeg nesten fikk angst av å tenke på. Jo lengre tid det gikk, jo større og større vokste denne angsten.

Du har to valg. Enten: oppsøk hjelp. Snakk med noen profesjonelle (da tenker jeg helsepersonell, ikke sexarbeidere). Det er som sagt ikke unormalt å være 19 år og jomfru, men det er revnende likegyldig for deg hvis dette tar så mye energi og livsglede fra deg som jeg tror det gjør - det gjorde det for meg i hvert fall.

Det andre alternativet er å bare få det unnagjort. Få stukket hull på verkebyllen. Opprett Tinder-profil, eller gå på nakenprat.com. Si at du er jomfru og ønsker å få tatt jomfrudommen - det er helt garantert noen som ønsker å hjelpe deg med det. Eller, oppsøk en sexarbeider hvis du ikke har noe i mot å komme på kant med loven. Målet er å få avmystifisert sex, slik at det ikke er dette enorme, svarte hullet som spiser deg levende innenfra. Det kommer til å være kleint og jævlig og du kommer til å være så nervøs at du nesten svimer av. Men, som med plastre er det bedre å bare få det gjort fort enn å gå i lange tider.

Jeg gikk for alternativ nummer 2, da jeg var 23 år gammel. Hvis jeg visste da det jeg vet nå, hadde jeg heller valgt alternativ 1.

Det kan tenkes at dette bare på magisk vis løser seg av seg selv for deg, men det kan også tenkes at du vinner i Lotto.

Anonymous poster hash: 10173...81d
Lenke til kommentar

Jeg vet hvordan du har det, mistet ikke jomfrudommen før jeg var 20 selv, problemet mitt var at jeg, akkurat som deg, prøvde alt for hardt og jobbet veldig for det men det som skjedde var at da jeg IKKE prøvde så hardt, da fikk jeg meg et ligg og dame i samme slengen.  

Jeg gikk ut på byen som vanlig men hadde gitt opp håpet så hadde ikke tankegangen at i dag skulle jeg dra med noen hjem, så jeg var bare megselv og hygget meg, å vips, da virket jeg mer selvsikker og ikke desperat, da kom damene.

Anonymous poster hash: 3ffa5...d8e
Lenke til kommentar

Synes ikke at 19/20 er så ille, og det er nok heller ikke så unormalt. Kanskje du prøver for hardt, kanskje du har siktet deg inn på damer som er out of your league. Jeg vet ikke.

Men er det et poeng i å bare ha sex og få det overstått? Hvis du ser litt rundt deg, så er det jo mange som ikke er særlig attraktive. Og hvis de har hatt sex, så er det høyst sannsynlig med en i samme liga.

Lenke til kommentar

Ref. overskriften.

Du kan sies å være mer uheldig dersom det svir etter at du har mistet jomfrudommen.

Den beste strategien for deg er nok å bli venn med ei jente, overbevise henne (deg selv) om at du liker henne for mer enn bare sex, erklære hverandre som "kjærester", og deretter ha sex med henne. Jeg tror ikke du er klar til å få med deg noen dame hjem fra byen ennå, og dersom du klarer det kan det ende opp i en dårlig opplevelse grunnet alt presset du føler.

Lenke til kommentar

"Senga et vanskelig tema"? Ikke si at du prøver å snakke om sex med jenter du er med hjem? Er du først hjemme hos en jente og dere har tatt litt på hverandre og klemt litt fra før(altså før du ble med hjem), så må man bare "go for it". Prøv på et kyss osv. Da mener jeg altså en jente du har hatt fysisk kontakt med tidligere. Man kan ikke gå fra null kontakt til kjønnslig omgang på 1 minutt.

Hvor er det det stopper opp(no pun intended)?

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...