martin1d Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Hei, jeg gikk igjennom sesjon 1 på nett for ca 2 år siden og hadde ikke interesse for forsvaret på den tiden så svarte jeg ikke var interessert og var generelt veldig negativ og ble ikke innkalt til sesjon 2. No på grunn av forskjellige ting har jeg blitt veldig interessert i å søke på nytt. Tror dere dette vil la seg gjøre? Isåfall er det bare å kontakte forsvaret og få det fikset slik at jeg kan ta sesjon 1 på nytt? Lenke til kommentar
Bad Dog Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Du kan ta opp igjen sesjon. Det beste du kan gjøre er å ringe dem og spør. Folk kan svare i hytt og pine på de tingene, der noe er rett og noe er galt. Alt som har med Sesjon endrer seg stadig. Ta deg en kopp kaffe og et par kjeks og ring dem en morgen, de pleier å være veldig hyggelige Lykke til. 1 Lenke til kommentar
martin1d Skrevet 30. august 2016 Forfatter Del Skrevet 30. august 2016 Takk skal du ha! det skal jeg gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå