asgeir23 Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 (endret) Min ca. 1 måned gamle Lenovo Yoga 900 har oppført seg litt rart de siste dagene. Flere ganger når jeg tar PC-en ut av hvilemodus har jeg blitt møtt med en helt svart skjerm som blinker hvitt, noe som fører til at jeg må skru av og på PC-en med av-knappen for å kunne bruke den igjen. Etter dette skjedde tidligere i dag har jeg ikke lenger noen mulighet for å få PC-en i hvilemodus. Når jeg lukker lokket, som tidligere førte til hvilemodus, skrur PC-en seg helt av. Når jeg trykker inn på "På/av" i start-menyen, der jeg tidligere hadde mulighet til å trykke hvilemodus, er det bare to muligheter, "avslutt" og "start på nytt". Hvilemodus er aktivert inne på strøminstillinger og jeg har har også kjørt en virus-scan av PC-en uten å finne noe. Endret 29. august 2016 av asgeir23 Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 (endret) Min ca. 1 måned gamle Lenovo Yoga 900 har oppført seg litt rart de siste dagene. Flere ganger når jeg tar PC-en ut av hvilemodus har jeg blitt møtt med en helt svart skjerm som blinker hvitt, noe som fører til at jeg må skru av og på PC-en med av-knappen for å kunne bruke den igjen. Etter dette skjedde tidligere i dag har jeg ikke lenger noen mulighet for å få PC-en i hvilemodus. Når jeg lukker lokket, som tidligere førte til hvilemodus, skrur PC-en seg helt av. Når jeg trykker inn på "På/av" i start-menyen, der jeg tidligere hadde mulighet til å trykke hvilemodus, er det bare to muligheter, "avslutt" og "start på nytt". Hvilemodus er aktivert inne på strøminstillinger og jeg har har også kjørt en virus-scan av PC-en uten å finne noe. Tja, du får gå inn på strøminnstillingene og sjekk å endre betingelser for at maskinen skal gå i hvilemodus. Hvis ikke innstillingene er rett, så vil det ikke fungere. Og ta gjerne en tur innom kontrollpanel, system og sjekk egenskapene i Enhetsbehandling. Se etter om det er noen utropstegn bak driverne? (Gule) Det står i detaljer om driverne skal ha tilgang på strøm mens de er i hvilemodus-. Får de det ikke, så kan det ikke virke. Når det gjelder strømstyringsplan i strømstyring- kan du gå inn og sjekke at alt står rett? BmOnline Endret 2. september 2016 av BmOnline Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå