BAF Striker Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Jeg har nettopp kjøpt ny hardware til PC'en min, og har endelig fått installert XP-Pro og fått det til å virke. Problemet er at jeg har en XP2800+ CPU som ikke aksepterer at jeg setter klokkefrekvensen til 2.083 GHz. Windows nekter å laste og jeg får følgende melding: "Windows could not start because the following file is missing or corrupt: \WINDOWS\SYSTEM32\CONFIG\SYSTEM You can attempt to repair this file by starting Windows Setup using the original setup CD-ROM. Select 'r' at the first screen to start repair." Jeg må sette ned frekvensen til 1.250 GHz for å få windows til å laste med denne prosessoren. Jeg har også prøvd å sette inn min gamle XP2200+ og å sette denne til 1.800GHz, men jeg får samme feilmelding. Denne må jeg sette til 1.350 GHz for å få lastet Windows. Any ideas? Lenke til kommentar
BAF Striker Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 Feilen funnet! At det går an å være så dum!? Lenke til kommentar
BAF Striker Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Måtte sette bus-hastigheten til 166 i BIOS ettersom den ikke gjorde det selv når den sto på AUTO. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå