Laffers Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Godt du ikke fant et bilde som illustrerer denne "Da kan de stappe den rabatten en viss plass dersom det er tilfellet." Dere som har levert klage til forbrukerrådet: Har dere levert klage til cdon først ? å har dere fått avslag derfra? Vurderer å kontakte forbrukerrådet selv for å inkludere min klage i fellesklagen men lurer litt på om dette er veien å gå. Mener man skal ha forsøkt å løse via cdon først, å at de må avslå før forbrukerrådet gidder. Ser ut til at enda en dag går uten at cdon lar høre fra seg........... Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 En erstatning vil vel gjelde for oss alle regner jeg med og ikke bare dem som har klaget til forbrukerrådet. Jeg sendte en klage til CDON, men gjorde ikke noe mer. Lenke til kommentar
Laffers Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 (endret) Ifølge en bruker har cdon gitt svar på facebook hvor de sier at "alle berørte parter skal få svar" "snart" Endret 7. september 2016 av Laffers Lenke til kommentar
KongeSamfunn Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Har nå venta siden onsdag uten svar. Sendte også klage til forbrukerrådet. Det mest frustrerende med hele greia er at 3000 kroner har stått låst på kontoen min i over 1 uke.. 2 Lenke til kommentar
Tobias Frey Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Har nå venta siden onsdag uten svar. Sendte også klage til forbrukerrådet. Det mest frustrerende med hele greia er at 3000 kroner har stått låst på kontoen min i over 1 uke.. fikk sykt bra kompensasjon, den lyder på 100kr. digg! Lenke til kommentar
Slacks Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Du var ikke langt unna her er mailen jeg fikk i dag: "Hei, Vi vil ennå en gang beklage for at vi ikke kunne levere Gigabyte GeForce GTX 1070 Mini ITX OC 8GB HDMI, DP, 2xDVI NVIDIA til deg og forstår din skuffelse angående dette. Tross forsøk har vi ingen mulighet til å få frem varen til den prisen som ble angitt på nettsiden ved din bestilling. Vi vil derfor tilby deg en kompensasjon på 100 kr i form av en rabattkode som du kan bruke ved en senere anledning på CDON.COM. Rabattkoden er gyldig til og med 2017-03-08." Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Siste gang jeg handler på CDON. Lenke til kommentar
Peder500 Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 jeg og: Hei, Vi vil ennå en gang beklage for at vi ikke kunne levere Gigabyte GeForce GTX 1070 Mini ITX OC 8GB HDMI, DP, 2xDVI NVIDIA til deg og forstår din skuffelse angående dette. Tross forsøk har vi ingen mulighet til å få frem varen til den prisen som ble angitt på nettsiden ved din bestilling. Vi vil derfor tilby deg en kompensasjon på 100 kr i form av en rabattkode som du kan bruke ved en senere anledning på CDON.COM. Rabattkoden er gyldig til og med 2017-03-08. Lenke til kommentar
Slacks Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Da er klage sendt til forbrukerådet og jeg anbefaler alle andre å gjøre det. Tar vel 5 minutter. Lenke til kommentar
KongeSamfunn Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Lurer på hvor mange forbrukerrådet får samlet opp nå.. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Skal jeg gidder å svare på mailen? Eller bare droppe den? Isåfall kan jeg be dem stappe den rabatten en viss plass. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Du kan ikke svare på den. Husk at det er CDON kundeservice vi snakker om. Lenke til kommentar
piingu222 Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Det er bare å droppe det, jeg sendte en lang og omfattende mail, hvor jeg krevde svar på deres standpunkt til generelle vilkår kontra norsk lov. Fikk dette svaret: Hei, Vi har avventet svar fra høyere hold angående saken og har derofr ikke svart deg på denne. Er du ikke enig med tidligere avgjørelse ber vi deg ta saken videre med forbrukerrådet. Jeg har klaget det inn til forbrukerrådet, og tipset dinside & Vg, så får vi se hva som skjer:) Jeg kjøper meg nok bare et nytt skjermkort snart, og krever erstatning + renter på beløpet de holder reservert mot min vilje. 1 Lenke til kommentar
Gjest Sletttet+98134 Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Fikk tilbud om 100 kr. jeg også, spurte om det var en spøk men det var det tydeligvis ikke fikk jeg til svar. Selvsagt klagd til forbrukerrådet nå. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Fikk også en rabattkode på kun 100kr. 1000kr rabattkode hadde vært mer riktig. Lenke til kommentar
Laffers Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Er det noen som ikke har fått svar idag? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 (endret) Fikk rabattkode på 100kr eg også. Litt stusselig mtp at eg brukte ei rabattkode på 79kr på skjermkortet. Eg får med andre ord 21 kroner for bryet? Lol Endret 8. september 2016 av svelemoe Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Flott av cdon å tilby dere gavekort på 100kr, men det er vel ikke nok for dere. 2 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Flott? Hvordan i alle dager er det flott? 1 Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Flott? Hvordan i alle dager er det flott? Dere har fått 100 kr i gavekort gratis? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå