Gå til innhold

gtx 1070 mini itx


-Jonas-

Anbefalte innlegg

 

Hvis noe virker for godt til å være sant, så er det som regel det. Det at folk begynte å diskutere om det var feilpriset før CDON bekreftet det, beviser at det virket for godt til å være sant.

Når tilbudet er merket med -40%, så er det ingen grunn til å tro at dette er noe annet enn et godt tilbud. Forbrukerrådet støtter saken om ikke klaging direkte til CDON fører frem.

 

40% på et skjermkort som omtrent akkurat er sluppet? Kan du fortelle meg når det skjedde sist?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var jo som faen da. Viste ikke om denne tråden og kom tilfeldigvis over tilbudet for noen dager siden. Så at rabatten var stor, men tenkte det var pga at det var et ITX kort og sånn sett kanskje hadde lavere klokkefrekvens kun en vifte og dermed støyet mer og sånn sett ikke var så lett å få solgt som 1070 kortene med 2 og 3 vifter. 

 

Så til min store overraskelse at ordren var kansellert i dag. Er det noen som har kommet frem med klagen? Er som andre nevner her stadigvekk tilbud på hardware. Vi snakker "normat god" rabatt her og ikke feilprising i form av at det er glemt et tall i prisen eks 6000 -> 600. 

 

Ser dog at produktet er fjernet fra prislista til cdon.

Endret av Mazeking
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Hvis noe virker for godt til å være sant, så er det som regel det. Det at folk begynte å diskutere om det var feilpriset før CDON bekreftet det, beviser at det virket for godt til å være sant.

Når tilbudet er merket med -40%, så er det ingen grunn til å tro at dette er noe annet enn et godt tilbud. Forbrukerrådet støtter saken om ikke klaging direkte til CDON fører frem.

 

40% på et skjermkort som omtrent akkurat er sluppet? Kan du fortelle meg når det skjedde sist?

 

jeg har ikke litt peiling pA pc, jeg trodde det var en av de eldre skjermkortene 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har også bestilt dette kortet. Fikk som resten makulert min ordre. Sendte mail om at jeg ønsker å stå ved avtalen og at cdon plikter å oppfylle sine forpliktelser.

 

Jeg kommer til å følge med videre på denne tråden.

Endret av Slacks
Lenke til kommentar

Etter litt frem og tilbake fikk jeg denne for et par timer siden : 

 

Hei,

 

Vi skal se over dette og komme tilbake til deg angående dette imorgen. 

 

Med vennlig hilsen

Cathrine

 

Har nettopp fått samme svar. Gir dem frist innen fredag før jeg tar det videre.

Lenke til kommentar

Jag frågade vem som betalar om det går fel väg, alltså om det inte skulle bli förlik.

 

Folk verkar tvärsäkra i denna tråd på att de får rätt. De skall ta det vidare rättsligt osv, men vet ni verkligen vad ni ger er in på?

 

Ja det vet vi absolutt. Usikre på hvordan dere har det i sverige, men her i norge har vi faktisk ett forbbrukerråd (gratis) og forbrukertvistutvalg (gratis) som løser tvister mellom kjøper og selger. Ingen skal i retten.

 

 

Jeg fikk et noe annet svar:

Hei,

Som vi skriver reserverer vi oss for feil på vår nettside som i dette tilfellet, vi kommer ikke til å selge denne varen til feilprisen.

Med vennlig hilsen

Cathrine

Dei kan reservere rett til å endre på tilbudet eller fjerne vara, men ikkje rett til å bryte inngåtte avtaler. Kun hvis tilbudet openbart var ein feil. Dei har allereie solgt vara til deg i det du får ordrebekreftelsen og pengane er tatt frå konto.

Endret av svelemoe
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Etter litt frem og tilbake fikk jeg denne for et par timer siden : 

 

Hei,

 

Vi skal se over dette og komme tilbake til deg angående dette imorgen. 

 

Med vennlig hilsen

Cathrine

 

Har nettopp fått samme svar. Gir dem frist innen fredag før jeg tar det videre.

 

 

 

Fikk lignende svar som dere.

Lenke til kommentar

fikk dette svaret

 

Hei 

Vi har ret til dette i henhold til det står i vores vilkår, som du godkender ved købet.

Der står dette:
Selgeren skal ikke ha noe ansvar hvis produkter er utsolgt, heller ikke for bilde- eller typografifeil på Nettstedet, for eksempel feil i produktbeskrivelsen eller den tekniske spesifikasjonen, unøyaktige priser og prisjusteringer (som endringer i prisen fra leverandører, valutaendringer) eller uriktig informasjon om hvorvidt et produkt er på lager eller ikke. Selgeren har rett til å rette opp slike feil og når som helst å endre eller oppdatere informasjonen.

Med vennlig hilsen

Jannie

Lenke til kommentar

 

 

Hvis noe virker for godt til å være sant, så er det som regel det. Det at folk begynte å diskutere om det var feilpriset før CDON bekreftet det, beviser at det virket for godt til å være sant.

Når tilbudet er merket med -40%, så er det ingen grunn til å tro at dette er noe annet enn et godt tilbud. Forbrukerrådet støtter saken om ikke klaging direkte til CDON fører frem.
40% på et skjermkort som omtrent akkurat er sluppet? Kan du fortelle meg når det skjedde sist?
Jeg aner ikke, dette har jeg ingen forutsetninger for å mene noe om. Jeg aner da ikke om dette nettopp er sluppet, en IT-kyndig bekjent fortalte meg at 1070 er bra.

 

Individets kunnskaper om markedet legges ikke til grunn i slike saker - man tar utgangspunkt i gjennomsnittskunden. Om ikke CDON godtar forbrukerrådets innstilling til dette, er det bare å kjøre på forbrukertvistutvalget. Jeg er 90% sikker på medhold der.

Endret av gthaman
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kun eg som ikkje har fått svar over 24t etter innsendt klage? Er det arbeidstimar dei opererer med kanskje? Eller så blei det kanskje litt mykje for den stakkars lavtlønna supportstaben i Danmark som ikkje har peiling på norsk lov...

mitt inntrykk er at de har svart de fleste som sier "ikke godtatt" med stanset kjøp :) 

Lenke til kommentar

Jeg fikk endelig tid til å skrive mailen.

 

Skrev bare at jeg ble fortvilet over avbestillingen, forlanger produktet innen x dato etter å ha vært i kontakt med forbrukerrådet. Selvsagt til samme 2839,- inkl frakt.  At det ikke var en åpenbar feilprising etc. Håper det løser seg greit for begge parter la jeg til. :)

 

Let the waiting game begin.

 

Har ikke bruk for det annet enn til folding da jeg selv har et 1080 under vann, men god PPD for penga!

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Jeg fikk endelig tid til å skrive mailen.

 

Skrev bare at jeg ble fortvilet over avbestillingen, forlanger produktet innen x dato etter å ha vært i kontakt med forbrukerrådet. Selvsagt til samme 2839,- inkl frakt.  At det ikke var en åpenbar feilprising etc. Håper det løser seg greit for begge parter la jeg til. :)

 

Let the waiting game begin.

 

Har ikke bruk for det annet enn til folding da jeg selv har et 1080 under vann, men god PPD for penga!

Tilbudet er nydelig - bare å kjøre saken ut. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...