IHaveADream Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Hei, Jeg skal for første gang på en "finere" konsert, altså orkesterkonsert som skal spille Beethoven. Jeg har aldri vært med på klassisk tidligere, så jeg lurer på om det er noen kleskode for denne typen begivenheter? Det er en kveldskonsert, dersom det skulle ha noen betydning, og det er her i Norge. Takker på forhånd for svar Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Med mindre det er en spesiell anledning, som nyttårskonsert, er det praktisk talt ingen som pynter seg for klassisk konsert lenger. Det er bare å komme som du er. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Jeg ville tatt på meg noe annet enn hiphop eller satanist uniformen... V genser, skjorte eller vanlige jeans er vel greie klær.... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Selv om "ingen andre" stivpynter seg går det i det minste ann å kle seg litt pent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå