Øystein.F. Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Etter ein del år med veldig mange spel om dei kjende og kjære markane, kan ein eigentleg ganske lett trekke konklusjonen at dei alle saman var veldig like. For å forandre på dette har Team 17 til slutt teke steget ut i 3D. Om det fører mykje nytt til serien kan diskuterast, men det er utvilsamt eit steg i riktig retning. Les artikkelen her Lenke til kommentar
denis09 Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Er langt ifra enig i anmelderens kritikk av spillet. Worms 3D er i motsetning til det som blir hevdet her et spill ihvertfall jeg ikke klarte å legge fra meg. Campaign modus var faktisk ganske så morro, og brettene er forskjellige nok til at man ikke blir lei. Morsomst er alikevel Worms i multiplayer, og når man har klart en hel del av campaigndelen får man mange godbiter av våpen og effekter å variere med. Spiller man med (u)venner får man masse variasjon i kampene Selv har jeg spilt PC versjonen mest men også Playstation2 utgaven gjorde seg godt, og jeg synes det blir for enkelt å kritisere bagateller som dette med en eller to kontroller. Worms har alltid egnet seg til "hotseat" spilling og å sende kontrolleren over bordet er da ikke så mye pes ? Eller har anmelderen rett og slett spilt for mye og beveget seg for lite ? Nei, jeg vil oppfordre alle som har sansen for gode multiplayer spill og også til litt alternativer fra de vanlige utbrukte sjangrene på spillfronten nå til å lese andre anmeldelser før dere bestemmer dere. Alternativt kan en jo også laste ned demoversjonen (riktignok bare på PC) og gjøre seg opp sin egen mening.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg