lysbryter Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Nå når GeForce4 har kommet, regner jeg med at GF3-kortene faller i pris. Hvilket GF3-kort bør jeg velge? Jeg har fått med meg at MX kanskje ikke er kortet å satse på, men ellers er jeg ganske "grønn"... Jeg har heller ikke lyst til å bruke SÅ mye penger. Tips om rimelig og bra kjøp? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Slike tråder passer under skjermkort og skjermer,,takk Lenke til kommentar
TN;) Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Jeg anbefaler på det sterkeste et av de billigere Gainward Golder Sample Ti200 GF3 kortene. Gir deg maks ytelse for pengene og funker fenomenalt bra. Ellers er sikkert de fleste kortene bra, men tror ingen slår Gainward's spesielle ytelses-tweaking! Lenke til kommentar
copycatz Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Må bare si meg enig. Gainward er de GF3 kortene med best ytelse. Nå er riktignok ikke differansene til andre så store, men Gainwards kort er i tillegg meget overklokkingsvennlige og er absolutt å anbefale. Lenke til kommentar
Voffsen Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Eller hva med et ATI Radeon som kjører ring rundt Ti200?? Har selv testet dette i flere forskjellige spill. Fikk opp til 50% bedre ytelse en TI200 kor i enkele spill. Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 26. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2002 Jeg lurte litt på Asus V8200 GeForce3 Ti200 64MB Deluxe. Men kanskje jeg burde satse på tilsvarende Gainward-kort da... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå