Fredrik N. Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 trollheimen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Nydelig bilde med god vinkling - etter mitt syn bomullen i forgrunn skaper ekstra liv. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 29. august 2016 Forfatter Del Skrevet 29. august 2016 Takker for din hyggelige kommentar, Torhild! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Et meget velkomponert landskapsbilde hvor myrull ønsker deg velkommen i vakker natur. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Et naturlig bilde uten de store utrop, men allikevel så innbydende vakkert. nvh Ibn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Et nydelig fjellandskap med en flott lav kameravinkling . Flott forgrunn med myrullen og den mosekledde steinen , den stille og speilblanke vannflaten og fjellrekken i bakgrunnen . Fin naturlig fargepalett og et fint lys . Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Mitt første inntrykk er rett og slett idyllisk. Skulle jeg eventuelt korrigere noe her så måtte det være å skjære vekk de lange stråene til høyre og klone vekk restene av en myrulldott nede i hjørnet. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 30. august 2016 Forfatter Del Skrevet 30. august 2016 Takker for kommentarer folkens! Ser hva du skriver, Roar, men dette er bare et enkelt bilde rett i fra kamera (jpeg-fil). mvh Fredrik Lenke til kommentar
sussss Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Ville ønske jeg sad der lige nu..trænger til sommerferie ude i denne smukke natur..super dejligt billede du har sendt ind her ...Hilsen Suss Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 30. august 2016 Forfatter Del Skrevet 30. august 2016 Takk for hyggelige kommentar, Suss! Ja, nå er det virkelig fint på fjellet og snart kommer høstfargene. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
sussss Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 Takk for hyggelige kommentar, Suss! Ja, nå er det virkelig fint på fjellet og snart kommer høstfargene. Mvh Fredrik ja det ville jeg godt se alle de høstfarver :-) Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 31. august 2016 Forfatter Del Skrevet 31. august 2016 Takk for hyggelige kommentar, Suss! Ja, nå er det virkelig fint på fjellet og snart kommer høstfargene. Mvh Fredrik ja det ville jeg godt se alle de høstfarver :-) Jeg har hytte like i nærheten så noen fargerike høstbilder håper jeg det skal bli.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg