ovea1 Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Hei Har to identiske twinmos minne brikker, kan disse kjøres i dual? Hvis ja, hvordan gjør man det? instillinger i bios? Benytter samtidig sjansen til å skryte av dette seriøse forumet. Har fått mye hjelp og tips her Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Du må ha ett hovekort som støtter dual channel. Har du feks. ett Asus Hk med 4 minneslotter plasserer du brikkene i de 2 blå eller de 2 svarte slottene. Tror ikke du trenger å stille noe i bios ?. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 på mitt hovedkort er det sånn at jeg kan sette begge brikkene i hvilke som helst kombinasjoner utenom en. måtte ikke stille noe i biosen. Lenke til kommentar
knokle_85 Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Ser at du har amd og NF7 hk. bare glem hele dualchannel..... husker ikke hvorfor, men du har så godt som ingen ytelsesforbedring med dualchannel på et amd system... Lenke til kommentar
GoL_eoL Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 jeg har et 1024 dual kit i mitt system, hva bør jeg kjøre timingsa på? Lenke til kommentar
Mira Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Har n7s selv, ytelsen i dual-channel er ikke mye større akkura nei. Men er ikke noe poeng å ikke kjøre de i dual. For å kjøre de i dual setter du en brikke i slot 3 og en i slot 1. Da skal de kjøre dual. Lenke til kommentar
ovea1 Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Har n7s selv, ytelsen i dual-channel er ikke mye større akkura nei. Men er ikke noe poeng å ikke kjøre de i dual.For å kjøre de i dual setter du en brikke i slot 3 og en i slot 1. Da skal de kjøre dual. ok Lenke til kommentar
GoL_eoL Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Har n7s selv, ytelsen i dual-channel er ikke mye større akkura nei. Men er ikke noe poeng å ikke kjøre de i dual.For å kjøre de i dual setter du en brikke i slot 3 og en i slot 1. Da skal de kjøre dual. ser i siggen din.. at du kjører 430 på GPU.. hmm.. skal jeg være fornøyd med mitt NP da? *har ikke flasha enda* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå