Gå til innhold

Toshiba Bærbar

Malignant

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe en bærbar Toshiba SATP20S103. Er det noen som har hands on erfaring med denne maskinen? Tenker da på byggekvalitet, viftestøy, bildekvalitet osv... Ellers er det noen som vet om oppgraderings mulighetene til denne aktuelle modellen? Prøvde å kontakte Toshiba kundeservice, men fikk ikke noe svar. Håper på noen innspill fra dere der ute.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er den med 2,8ghz p4? 512mb ram? 40gb hd?

Har bare hatt gode erfaring med denne pc'en sålangt, skjermen er av veldig god kvalitet og såvidt jeg hører så er det relativ lav støynivå på denne pc'en.. det følger med toshibas egen strømstyringprogramvare (****** så langt ord) som er mye bedre enn den som er innebygd... syntes det er bra kjøp jeg- selges hos lefdal 12995,-

Lenke til kommentar

Hehe, jeg kom akkurat over en gammel Toshiba 4080XCDT (400mhz etc) på jobben. Den er rett og slett genial. Den er genial på en helt spesiell måte. Den får hele avdelingen til å dø av latter pga. taletløst oppsett.

Å komme inn i biosen er ingen enkel sak. En 3 år gammel unge har faktisk mer sjangs å komme seg inn enn en elite PC veteran (eller noe i den duren). Grunnen til det er at unger kan finne på å sette seg på tastaturet slik at man får keyboard error - og dermed kan trykke F1 for å komme seg inn.

At vi klarte å finne ut av det lille trikset er mer eller mindre et under. :roll:

En annen liten vri er at Numpaden er plassert midt på tastaturet, og er aktivert som standard. Ved å trykke på Fn + F10 får man page down og piltastene aktivert, Fn + F11 er tilbake til Numlock, mens hvordan vi får de vanlige bokstavene fram er fremdeles et mysterium. Midlertidig løsning er å komble til extrernt tastatur :)

Sier ikke at du er like heldig med å få en så morsom maskin, men du kan jo håpe :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...