Ulven Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Satt å spilte mens dette inntraff. Maskina begynde å restarte seg i tide og utider. Først datt lyden vekk og så restarte maskina seg. Har åpna kabinettet, og ser at h.kortet får strøm. (grøne lampa lyser). Men maskina vil ikke lenger starte. Hva er galt? Er cpu-en, h.kortet, psu-en, lr ram-brikkene gåen? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) trenger litt mer detaljer om hva som skjer.. det der kan være hva som helst.. hvis du har mulighet til det kan du jo prøve litt forskjellig.. ta ut en ram brikke eller noe.. Men prøv å re-installer windows kanskje? Endret 26. november 2003 av Earth657 Lenke til kommentar
Ulven Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Er fint lite som skjer da. Den vil ikke boote i det hele tatt. Ikke engang viftene vil starte. Jeg har en anelse om at det kan vere cpu-en. Lenke til kommentar
knokle_85 Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Hvis du ikke får startet maskinen i det hele tatt tror jeg ikke at cpu'en kan forårsake dette, og heller ikke ram'en. Jeg ville tatt en nermere kikk på psu, og hør om du kan høre en svak summe lyd.... Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 hvis ikke viftene starter en gang er det ikke ram eller CPU eller noe sånt.. enig med knokle.. sjekk med PSU Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 evt om , da du tittet inn i kabinettet, fikk dratt ut kontakten fra på-bryteren foran på kabinettet Lenke til kommentar
Ulven Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 OK, men hva med at når jg slår på strøm, så lyser det grøne lyset på h.kortet? Lenke til kommentar
knokle_85 Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 når pc'en er helt av er lyset slukket? og når du trykker på "på" knappen så er det eneste som skjer at lyset tennes? Lenke til kommentar
Ulven Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Jepp det stemmer. Kun lyset på h.kortet. Lenke til kommentar
Frzr Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Jeg hadde samme problem... Men så oppdaterte jeg biosen.. og da forsvant problemet!!!!! Lenke til kommentar
knokle_85 Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Ok, da ville jeg prøvd den gode gamle metoden... Vekk med alt du ikke trenger for å starte maskinen, alle tillegskort, cd-rw, dvd o.s.v Lenke til kommentar
knokle_85 Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Jeg hadde samme problem... Men så oppdaterte jeg biosen.. og da forsvant problemet!!!!! Hvordan skal han klare det når han ikke får liv i maskinen?!!! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Prøv å resette bios? Lenke til kommentar
Ulven Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Ja, kan skal prøve litt forskjellig. Men viftene skal starte uten cpu og ram? Lenke til kommentar
knokle_85 Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Så lenge de får strøm ja.... er de plugget i hovedkortet eller rett i psu?? Lenke til kommentar
Swein Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Ta å bytt strømkabel inn til PSU'en. det gjorde jeg når akkurat det samme skjedde til meg... da fungerte det! lykke till ! Lenke til kommentar
Ulven Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 har resetta bios-en. Fortsatt ingenting som skjer bortsett fra det grøne lyset på h.kortet. Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 maybe hovedkortet rett og slett har kvelda Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 ikke at jeg har peiling men jeg hadde lignende problemer en gang og fiksa det med å bytte psu........ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå