cornhoolio Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Hei, jeg har en PC som er noen år gammel som jeg gjerne skulle oppgradert, den begynner å bli litt sliten, den henger seg litt for ofte etc. Det er en Dell maskin med pentium 2 450mhz, 384mb ram, 10 gb harddisk, 32mb skjermkort er det noen som har noen ide om hvordan jeg burde/kunne oppgradere den og hvor mye det eventuelt vil koste. Eller er det like greit å vente til man har råd til å kjøpe en ny PC, er for tiden arbeidsløs så det skjer ikke i nærmeste framtid tror jeg. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Billigste løsning? Sjekk ut hovedkortet ditt; finn ut hvor rask prosesser det støtter, eventuelt sjekk for BIOS oppdateringer som muliggjør raskere prosessor Kjøp så en brukt prosessor i ett eller annet bruktmarked, en P3 700 f.eks koster ikke mange hundrelappene. mvh roger P.s Sikker på at du ikke har en P3 allerede? Mener å huske at P2-familien sluttet på 333 Mhz, mulig jeg tar feil her! Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Vente å kjøp ny! ... du kan evt. beholde HD og brenner om du har det Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Lite hva man kan gjøre med en Dell, spar til en ny PC.... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Lite hva man kan gjøre med en Dell, spar til en ny PC.... Mm. De presser ut vær lile MHz på fabrikken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå